Het werkte allemaal goed totdat ik mijn Blackberry ging updaten via de PC.
Ik heb op jullie verzoek contact gehad met Blackberry en hun gevraagd wat het probleem kon zijn, maar volgens hun is dit iets wat mijn carrier alleen kan regelen. Omdat ik bij jullie in de BB server sta en jullie deze beheren.
Wel kan ik via mobiele internet gebruik maken van alles waar je geen BIS voor nodig hebt zoals Whatsapp en sommige app's zoals Nu.nl maar zodra ik dus via BIS op internet of Facebook wil krijg ik de melding: Surfen via het mobiele netwerk valt niet onder uw huidige serviceabonnement.
Wat daaraan ook raar is dat ik zonder zelf mijn internet bundel te hebben gewijzigd ineens een email kreeg van Simyo waarin stond dat ik mijn Blackberry internet abonnement had opgezegd en een 200mb normaal internet bundel zou hebben aangevraagd maar ik weet zelf ook dat ik hier niks aan heb met een BB.
Onderhand hebben meerder collega's mij gezegd dat uw it-afdeling hier naar zou kijken en ik zou al meerdere malen wat van jullie horen dit moet na een dikke week nog steeds gebeuren.
Ook is mij verteld dat mijn abonement weer terug is gezet naar het Blackberry internet plan maar ik merk hier nog steeds niks van.
U zult begrijpen dat ik naar 4 weken bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn het onderhand erg vervelend begin te vinden en hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.
Ow ik ben vergeten te zeggen dat ik mijn Blackberry meerdere malen gewiped heb en er nieuwe OS op heb geïnstalleerd om te kijken of dit hielp zonder succes.
Online heb ik gelezen dat het hielp als mijn profiel van uw BB server verwijderd wordt en opnieuw toegevoegd word,
Maar dit is door mij niet te testen.
Groeten,
Marc Punt
Beste antwoord door Natascha
Het werkte allemaal goed totdat ik mijn Blackberry ging updaten via de PC.
Ik heb op jullie verzoek contact gehad met Blackberry en hun gevraagd wat het probleem kon zijn, maar volgens hun is dit iets wat mijn carrier alleen kan regelen. Omdat ik bij jullie in de BB server sta en jullie deze beheren.
Wel kan ik via mobiele internet gebruik maken van alles waar je geen BIS voor nodig hebt zoals Whatsapp en sommige app's zoals Nu.nl maar zodra ik dus via BIS op internet of Facebook wil krijg ik de melding: Surfen via het mobiele netwerk valt niet onder uw huidige serviceabonnement.
Wat daaraan ook raar is dat ik zonder zelf mijn internet bundel te hebben gewijzigd ineens een email kreeg van Simyo waarin stond dat ik mijn Blackberry internet abonnement had opgezegd en een 200mb normaal internet bundel zou hebben aangevraagd maar ik weet zelf ook dat ik hier niks aan heb met een BB.
Onderhand hebben meerder collega's mij gezegd dat uw it-afdeling hier naar zou kijken en ik zou al meerdere malen wat van jullie horen dit moet na een dikke week nog steeds gebeuren.
Ook is mij verteld dat mijn abonement weer terug is gezet naar het Blackberry internet plan maar ik merk hier nog steeds niks van.
U zult begrijpen dat ik naar 4 weken bellen en van het kastje naar de muur gestuurd te zijn het onderhand erg vervelend begin te vinden en hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt.
Ow ik ben vergeten te zeggen dat ik mijn Blackberry meerdere malen gewiped heb en er nieuwe OS op heb geïnstalleerd om te kijken of dit hielp zonder succes.
Online heb ik gelezen dat het hielp als mijn profiel van uw BB server verwijderd wordt en opnieuw toegevoegd word,
Maar dit is door mij niet te testen.
Groeten,
Marc Punt
Hoi Marc-BB9930,
Welkom op het forum!
Het is erg vervelend wanneer je niet volledig gebruik kan maken van je aansluiting. Ik zie in het systeem dat er op 2 december telefonisch contact is geweest en dat er is vertelt dat je huidige internetbundel dient te wijzigen naar een BlackBerry bundel.
Ik wil je vragen je bundel te wijzigen via je persoonlijke pagina. Ik wil graag van je weten of je wel kunt pingen?