.

Sticky

Alles over facturen

• 18 November 2015
  • 7 reacties
  • 16 Bekeken

Badge
Facturen September:
Op de pagina van een betaalde factuur staat toch de tekst balon met de waarschuwing dat de kosten kunnen veranderen. Op die pagina moet deze nu juist niet!
Bij de specificaties van een bedrag zou het mooi zijn als je kunt sliden naar een andere regel van je factuur. (als er meerdere regels zijn die je factuur bepalen)
pdf factuur ziet er goed uit!

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Badge
Facturen Oktober:
De tekst balon van de factuur van oktober zal nog wel aangepast worden. Daar mist nu een datum.
De specificaties in de pdf zijn goed. (miste ik die in de betaalde factuur?)
Badge
Facturen November:
Waarom kan ik geen specificaties van de factuurregels van November opvragen? (mijn bundels) bij "Mijn kosten" kan dat wel.
Het downloaden van de pdf is niet mogelijk (logisch), haal dan het icoontje weg.....
Badge
Heb je opmerkingen of vragen over het onderdeel "Facturen" in de app? Dan kun je die hier aan ons kwijt. :D
Alle vragen die in andere topics stonden en over facturen gingen, heb ik hier naar toe verplaatst. Groetjes, Sophie
Badge
Facturen November:
Waarom kan ik geen specificaties van de factuurregels van November opvragen? (mijn bundels) bij "Mijn kosten" kan dat wel.
Het downloaden van de pdf is niet mogelijk (logisch), haal dan het icoontje weg.....

Hi groetsels,

Je kunt de specificaties van november (binnen je bundel) niet opvragen omdat dit nog een lopende maand is. Die details zie je vanuit de tegels in Overzicht en/of via Verbruik. De specificaties buiten je bundel tonen we wel alvast bij Kosten en in je voorlopige factuur.
Goed dat je gezien hebt dat er een download icoon staat bij de maand november! Laat ik weghalen! groetjes, Sophie
Badge
Facturen September:
Op de pagina van een betaalde factuur staat toch de tekst balon met de waarschuwing dat de kosten kunnen veranderen. Op die pagina moet deze nu juist niet!
Bij de specificaties van een bedrag zou het mooi zijn als je kunt sliden naar een andere regel van je factuur. (als er meerdere regels zijn die je factuur bepalen)
pdf factuur ziet er goed uit!

Hi groetsels,

Je hebt gelijk. De kosten kunnen dan niet meer veranderen, want de factuur is al betaald.
“Bij de specificaties van een bedrag zou het mooi zijn als je kunt sliden naar een andere regel van je factuur. (als er meerdere regels zijn die je factuur bepalen)”  je bedoelt swipen in plaats van ‘tappen’, zoals het nu is gebouwd? Groetjes Sophie
Badge
Facturen Oktober:
De tekst balon van de factuur van oktober zal nog wel aangepast worden. Daar mist nu een datum.
De specificaties in de pdf zijn goed. (miste ik die in de betaalde factuur?)

Hi groetsels,

Klopt. :)

Groetjes Sophie
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

De testfase is ondertussen voorbij! Dit topic heb ik gesloten. Check dit topic voor de laatste informatie.

Groetjes,
Angela