.

Sticky

7) Sophie, ik heb een vraag!

• 6 November 2015
  • 30 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Kom je er even niet uit of heb je vragen over hoe je dingen moet testen? Werkt er iets niet zoals het zou moeten? Laat dat dan via dit topic weten.

Sophie staat klaar om al jullie over vragen te beantwoorden :)

Groetjes,
Angela

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

30 reacties

Badge
Hallo,
Installeren gaat goed, maar app opent niet (iOS) omdat de app niet van een vertrouwde bedrijfsappontwikkelaar is...
In de mail staat niets ingevuld bij test-telefoonnummer...
Daar hoeft niets ingevuld te worden?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Sophie,

Ik heb vandaag een update ontvangen, nu kan ik niet meer inloggen, wachtwoord en inlogcode worden niet meer herkend.
Badge
Hallo Angela/Sophie......ik kan nog steeds niet testen....
Reputatie 7
Badge +9
Volgens mij is de testperiode afgesloten.
Badge
Tja.....van Sophie of Angela niks gehoord.....
Reputatie 7
Badge +9
Uit de mail:

Wat leuk dat je mee wil werken aan het testen van de nieuwe versie van de Simyo app! We testen vanaf vandaag tot en met 23 november. Het is belangrijk om te weten dat we op dit moment nog steeds werken aan de app. Het is dus nog niet helemaal af.
Badge
Was niet helemaal goed gegaan bij de mailing.....kreeg later een andere....
9 December:

9 dec. 12:03

Hoi Radar,

Wat leuk dat je mee wil werken aan het testen van de nieuwe versie van de Simyo app! Het is belangrijk om te weten dat we op dit moment nog steeds werken aan de app. Het is dus nog niet helemaal af.

Toch vreemd......testperiode is blijkbaar al afgesloten en dan krijg je toch nog een mailtje.....en dan reageer je waar het gewenst is en krijg je geen reacties meer....
Reputatie 7
Badge +9
Inderdaad vreemd. Ik hoop dat je nog een reactie krijgt.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Radar,

Sorry dat er nog niet gereageerd is in deze topics! Zoals besproken in het privébericht, is er iets mis gegaan in de mailing. Om deze reden hebben we jou alsnog een e-mail gestuurd waardoor je toch nog kon testen. Kun je mij vertellen wat er precies niet goed gaat op dit moment? Dan ga ik het doorgeven aan Sophie voor je. Wellicht dat ze alsnog kan regelen dat je nog kan testen.

Het spijt me dat het testen voor jou alles behalve soepel is verlopen :(

@Franswon, bedankt voor je reactie.

Groetjes,
Angela
Badge
Ik weet niet of dit overkomt....:
http://i.imgur.com/wN2Ddbol.png?1
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Radar,

Bedankt voor je screenshot. Deze foutmelding is gelukkig te omzeilen door de uitgever te accepteren. Met iOS doe je dit als volgt: Ga naar Instellingen – Algemeen – Profiel. Daar accepteer je touchtribe. Laat je ons weten of het is gelukt 🙂?

Uiteraard nog de beste wensen namens alle moderators!

Groetjes, Tiury
Badge
Nu werkt het, ik heb echter geen test telefoonnummer gekregen: blanco in mail, wel stond er een wachtwoord vermeld.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Radar,

Goed om te horen dat je de Beta app inmiddels hebt kunnen installeren 🙂. Zou je eens je eigen 06-nummer willen gebruiken en het wachtwoord uit de e-mail?

Groetjes, Tiury

Herstel! Je kunt gewoon je eigen inloggegevens gebruiken. Je eigen 06-nummer en wachtwoord!
Badge
Het werkt! Bedankt!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Radar,

Goed om te horen! Bedankt dat je het me hebt laten weten 🙂. Wat vind je er van?

Groetjes, Tiury
Reputatie 1
Badge +5
hey Tiury,
Ik kan de laatste paar update's niet meer inlogen op de beta app, hebben hier meer mensen last van?
Reputatie 7
Badge +9
Hoi,

Zie reactie 2 van mij 😞
Reputatie 1
Badge +5
raar dat het afgelopen is krijg nog steeds updates.
En als ik de versie download die we toen via de mail hadden gekregen kan ik daar wel op inloggen!
Badge
Ik heb nog geen update gezien....en alles werkt nog.

Ik heb zojuist 4G weer uitgezet en dat gaat dan in per 1 februari, maar bij Overzicht staat: kosten tot nu toe : 13 euro, waarvan buiten de bundel 0 euro.
Mijn huidige bundel voor deze maand kostte echter 18 euro....dat zou je dus ook verwachten bij het overzicht van deze maand....
Reputatie 2
Badge +5
Hallo allemaal,

Ik zie een paar vragen voorbij komen..

@simnlru en franswon, vreemd dat jullie nog updates ontvangen, maar niet meer kunnen inloggen. Ik zal morgen op kantoor even navragen of dat de bedoeling is :?.

@Radar, je betaalt bij Simyo de abonnementskosten maandelijks vooruit. Op de factuur van januari betaal je dus de abonnementskosten van februari. Deze zijn dan €13,- 😉.

Hebben jullie verder nog vragen?

Groetjes,
Estelle
Badge
@Estelle:
Bij het overzicht van de lopende maand staat nu 13 euro en dat ik niet buiten de bundel gegaan ben (dat zijn dus niet de kosten voor februari: ik weet nu nog niet of ik in februari buiten de bundel ga).
Dat zijn dus de kosten voor deze maand: januari.
Voor januari heb ik nog 4G....maar bij kosten huidige maand staat al 13 euro: zonder 4G dus....en dat gaat 1 februari pas in.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Radar,

Ik begrijp wat je bedoelt. Met kosten tot nu toe worden abonnementskosten en eventuele verbruikskosten bedoelt. Omdat je de 4G optie per 1 februari uitgeschakeld hebt, zie je deze kosten niet meer in de kosten voor januari staan. De kosten voor januari kon je namelijk in december zien staan.

Op dit moment heb je inderdaad geen verbruikskosten gemaakt in januari.
Januari:
- Abonnementskosten februari
- Verbruikskosten januari

@simnlru en franswon; Ik heb navraag voor jullie gedaan. Voorlopig hoeven jullie de app niet meer te testen. Er worden aan een aantal punten gewerkt, vandaar dat jullie niet kunnen inloggen. Mocht het weer kunnen, dan krijgen jullie dat uiteraard van ons te horen 😃.

Heb ik alle vragen zo goed beantwoord?

Groetjes,
Estelle
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt Estelle, ik hoor het wel wanneer het zover is.
Reputatie 6
Badge +10
De officiële versie zit er aan te komen, dus ik ben zelf ook heel benieuwd! Wat is jouw algemene indruk franswon? :)

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Het ziet er goed uit Tiury, sommige mensen vinden de animaties 'overdone', ook mijn vrouw 🙂, zelf heb ik er geen probleem mee.

Het is een mooi stuk werk met goede look and feel met de website.