.

Sticky

5) Vind je buitenlandkosten

• 6 November 2015
  • 3 reacties
  • 13 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Stel, je hebt vorige maand tijdens je vakantie vanuit het buitenland gebeld en je bent benieuwd hoeveel dit je heeft gekost.

- Waar vind je deze kosten terug?
- Staat het al op je factuur?
- Zo ja, welke?

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk.

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt?

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge
Bij verbruik van oktober kan ik niet vinden dat ik in het buitenland heb gebeld. Er staan wel kosten bij voor bellen buiten de bundel, maar dat zijn allemaal service-kosten.
Op de factuur van oktober staat bij de kostern buiten de bundel dat het gaat om kosten binnen Nederland en ook dat het om service-nummers gaat.

Wel mooi dat je kunt zien om welke service-nummers het gaat.

Heb de kosten vanuit het buitenland dus niet gevonden. Cijfer 5.
Reputatie 3
Badge +5
Stel, je hebt vorige maand tijdens je vakantie vanuit het buitenland gebeld en je bent benieuwd hoeveel dit je heeft gekost.

- Waar vind je deze kosten terug? Omdat het om de vorige maand gaat en ik weet dat de factuur al klaarstaat ga ik naar Facturen en druk ik oktober 2015 aan. Bellen vanuit het buitenland valt niet binnen de bundel. Kosten buiten mijn bundel hoop ik dan een specificatie te kunnen zien. Echter zie ik alleen Gesprekken binnen Nederland met wat gesprekken naar servicenummers. Zo te zien kunnen Simyo klanten nu ook naar 0906 nrs bellen 😛 of was dat even voor de test 😉 . Daarnaast heb ik naar Verbruik gekeken en zie ik wel wat buiten bundel kosten maar niet van bellen buitenland. Niet gevonden dus.
- Staat het al op je factuur? Nope, kan zijn dat dit nog verwerkt moet worden.
- Zo ja, welke? nvt

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk. = Over waar het normaal had moeten staan, de vindbaarheid hiervan zou ik een 2 geven.

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt? In de overgang naar een ander scherm is de app wat traag. Overigens geeft Avast een false positief dat deze beta app ''Verdacht'' is. Gelijk even gemeld als fout positief.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Aan al het goede komt een einde 😉 Dit topic heb ik gesloten. Check dit topic voor de laatste informatie.

Groetjes,
Angela