.

Sticky

4) Nieuwe internetbundel? Dat duurt nog even!

• 6 November 2015
  • 3 reacties
  • 18 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Je hebt nog een tijdje te gaan voordat je nieuwe internetbundel ingaat en je huidige is bijna op.

- Wat kun je doen?
- Hoe pak je dit aan?

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk.

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt?

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Badge
Onderaan startscherm kun je je bunder aanpassen of Mb's bij kopen. Dan druk je op de knop "Koop extra Mb's". Daarna op knop "MB's bijkopen"en dan heb je voor 5€ 500Mb extra.

Gemakkelijk te vinden.

Cijfer 1
Reputatie 3
Badge +5
Je hebt nog een tijdje te gaan voordat je nieuwe internetbundel ingaat en je huidige is bijna op.

- Wat kun je doen? Ik zie op de overzicht tab dat ik de mogelijkheid heb tot MB's bijkopen (tof dat dit nu ook in de app kan btw!)
- Hoe pak je dit aan? Ik druk op deze balk en daarna op Koop extra's MB's

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk. = cijfer 1. Ik zou echt niet weten hoe dit nog makkelijk gemaakt zou kunnen worden :P

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt? Als je op het volgende scherm bent (na Koop extra's MB) is deze tekst van de bundel in het Engels.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Het testen is al een tijdje achter de rug! Dit topic heb ik gesloten. Check dit topic voor de laatste informatie.

Groetjes,
Angela