.

Sticky

3) Oeps, op 1 dag veel internet verbruikt

• 6 November 2015
  • 4 reacties
  • 22 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Je ziet dat je een van die dagen wel erg veel verbruikt hebt en je vraagt je af hoe dat precies zit.

- Hoe en waar zie je de details van wat je die dag gedaan hebt?
- Zie je hier alles wat je wil weten?

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk.

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt?

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

4 reacties

Badge
Op het startscherm druk op data-tegoed. Door het scherm naar links/rechts te bewegen kan ik zien dat ik op zo 15 november een hoog verbruik heb gehad. Dan druk ik op de staaf en dan zie ik op 3 periode's data heb gebruik. 1 x 20MB, 1x 0,9Mb en 1x10MB.

Ik kan niet zien waar die data voor gebruikt is, bv facebook, internet etc. Als ik een piekverbruik zie wil ik graag weten waardoor deze komt, misschien is er een app die iets doet of is de telefoon aan het updaten via databundel ipv wifi.
Reputatie 3
Badge +5
Je ziet dat je een van die dagen wel erg veel verbruikt hebt en je vraagt je af hoe dat precies zit.

- Hoe en waar zie je de details van wat je die dag gedaan hebt? Ik druk op de grafiek van de desbetreffende dag
- Zie je hier alles wat je wil weten? Het tijdstip en het aantal MB's, dit zou ik in eerste instantie voldoende vinden zodat ik bijv kan nagaan wat deed ik rond die tijd met mijn telefoon e.d.

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk. = cijfer 1

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt? Voor de vervolg vraag die mensen waarschijnlijk gaan stellen, waar komt dat internetverbruik dan vandaan: zet een linkje naar het blog met dat artikel om data te besparen/voorkomen en uitleg hoe telefoons data op de achtergrond kunnen syncen, wifi schakelingen etc. Mensen zijn dan minder geneigd gelijk te bellen.
Badge +1
Ik druk op de grafiek, in het verbruiksoverzicht. Werkt prima, maar een 'First use' bericht zou wel op zijn plaats zijn. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

De tijd is aangebroken! Dit topic wordt gesloten. Check dit topic voor de laatste informatie.

Groetjes,
Angela