.

Sticky

1) Hoe staat het met je verbruik?

• 6 November 2015
  • 11 reacties
  • 55 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Je bent benieuwd hoe je internetverbruik en belminuten ervoor staan.

- Beschrijf onder welk(e) menu(‘s) je dit zou bekijken.
- Hoeveel minuten en MB’s heb je nog?
- Hoe lang moet je daarmee doen?

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk.

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt?

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

11 reacties

Badge
0 MB en 0 min/sms. Hier moet immers nogal 14 dagen mee doen.
Na het inloggen zag ik op een startscherm direct het aantal belminuten/sms en databundel. Gemakkelijk te vinden. Cijfer is dan ook 1.
Badge
Verbruik:
Bij sliden van links naar rechts kan je van "Verbruik per maand" (minuten en sms-jes) naar "Verbruik per maand" (Verbruik in MB's)
Dat is mooi, mooier zou zijn als ook de selectie boven aan het scherm mee zou veranderen.
(bellen & sms'en / internet)
Badge
Verbruik:
Bij sliden van links naar rechts kan je van "Verbruik per maand" (minuten en sms-jes) naar "Verbruik per maand" (Verbruik in MB's)
Dat is mooi, mooier zou zijn als ook de selectie boven aan het scherm mee zou veranderen.

@groetsels: Dat sliden van minuten naar MB's he, waar doe jij dat? Dat kan ik namelijk nergens, want dat hebben we niet ingebouwd :P
Wil je het nog eens doen? Ik denk namelijk dat je dan tot een andere conclusie komt. En ik ben wel benieuwd wat ervoor zorgt dat jij dacht dat je van minuten naar MB's hebt 'geslide'.
Badge
Verbruik:
Open verbruik.
Er wordt gestart met het overzicht "verbruik per maand (minuten en smsjes)"
In dat maand overzicht kan je naar links en naar rechts swipen.
Als je naar links swipt zie je aan de recherkant het verbruik van Okt'15 staan.
Als je nu nog een keer swipt nar links, kom je in het overzicht van het verbruik per maand (MB's) uit.
Ik gebruik de Android app!

Verbruik:

@groetsels: Dat sliden van minuten naar MB's he, waar doe jij dat? Dat kan ik namelijk nergens, want dat hebben we niet ingebouwd :P
Wil je het nog eens doen? Ik denk namelijk dat je dan tot een andere conclusie komt. En ik ben wel benieuwd wat ervoor zorgt dat jij dacht dat je van minuten naar MB's hebt 'geslide'.
Reputatie 3
Badge +5
Je bent benieuwd hoe je internetverbruik en belminuten ervoor staan.

- Beschrijf onder welk(e) menu(‘s) je dit zou bekijken. - Gelijk na het openen van de app en het ontgrendelen met de code zie ik het overzicht met hoeveel bel/sms en mb's ik nog over heb.
- Hoeveel minuten en MB’s heb je nog? 0 min/sms van de 100 min/sms. en 0 MB van de 200 MB
- Hoe lang moet je daarmee doen? ''12 dagen tot je nieuwe tegoed'' Kan niet missen. Duidelijk leesbaar

Hoe moeilijk vond je het om dit te vinden? Geef een cijfer van 1 tot 5. Hier staat 1 voor heel makkelijk en 5 voor heel moeilijk. = cijfer 1

Zijn er dingen die je zijn opgevallen en/of die je niet duidelijk vindt? De 5 cijferige inlogcode zou verbeterd kunnen worden door na het invoeren van deze 5 cijfers automatisch door te gaan ipv handmatig op Gereed te moeten drukken.
Badge
Na inloggen zie je direct hoeveel er nog over is. Dit is erg prettig. Vooral zou houden. : een 1, heel simpel.

Ik kan dat sliden overigens ook van minuten naar mb's:

Bij het tabblad verbruik ga je bovenaan op het logootje van de telefoon staan en die slide je naar links, dan komen je mb's in beeld.
Als je in het staafdiagram tikt en naar links slide, krijg je je het hele jaar te zien.
Badge
Na inloggen zie je direct hoeveel er nog over is. Dit is erg prettig. Vooral zou houden. : een 1, heel simpel.

Bij het tabblad verbruik ga je bovenaan op het logootje van de telefoon staan en die slide je naar links, dan komen je mb's in beeld.
Als je in het staafdiagram tikt en naar links slide, krijg je je het hele jaar te zien.

Ah, kijk. Ik begreep jullie verkeerd. Het klopt inderdaad dat je bovenin kunt 'tappen' op bellen of internet.

@groetsels: Ik ga eens kijken of we de datumselectie (dat bedoel je toch?) mee kunnen nemen als je wisselt van minuten/sms naar MB's. Hopelijk redden we dat nog!

groetjes, Sophie
Badge

Ah, kijk. Ik begreep jullie verkeerd. Het klopt inderdaad dat je bovenin kunt 'tappen' op bellen of internet.

groetjes, Sophie

Nee, niet alleen tappen. Ik zie inderdaad tabbladen staan. Maar ik bedoel echt "vegen"
Badge +1
Ik vind het makkelijk te vinden, dus een 1. :)
Verder ook erg overzichtelijk.
Badge
Het wisselen (door verder te vegen naar links of naar rechts) werkt in de laatste update niet meer.
De vraag hoe ik dat dan zou doen, vervalt.....

Verbruik:
Open verbruik.
Er wordt gestart met het overzicht "verbruik per maand (minuten en smsjes)"
In dat maand overzicht kan je naar links en naar rechts swipen.
Als je naar links swipt zie je aan de recherkant het verbruik van Okt'15 staan.
Als je nu nog een keer swipt nar links, kom je in het overzicht van het verbruik per maand (MB's) uit.
Ik gebruik de Android app!

Verbruik:

Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

We zijn alweer klaar met de testfase. Tijd om dit topic te sluiten. Check dit topic voor de laatste informatie.

Groetjes,
Angela