.

Beantwoord

Waarom zie ik telefoonnummers in plaats van contacten in WhatsApp?

  • 26 January 2017
  • 3 reacties
  • 12447 Bekeken

Hallo, heb gister de nieuwe simkaart geĆÆnstalleerd, maar nu staan in Whatsapp geen namen maar telefoonnummers.
In mijn contacten in de telefoon zelf staan wel de namen maar er staan geen telefoonnummer bij en geen Whatsapp icoontje, alleen maar messenger van Facebook. Ook ontbreken er enkele namen die weer wel in Whatsapp staan.
Heb geprobeerd op internet de oplossing te vinden maar vind die niet. Wat moet ik doen dat de namen in Whatsapp terug komen, maar belangrijker dat ik in mijn contacten weer de telefoonnummers zie.:?

Vast bedankt!
icon

Beste antwoord door Caspar 26 January 2017, 17:23

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi keimenna52,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat na het activeren van je simkaart, het met jouw contacten en telefoonnummers in WhatsApp niet helemaal goed gaat.

Had je eerst een oude simkaart in je toestel? Dit betekent dat er vanuit jouw oude simkaart nog contacten op staan. Deze kunnen ook op je telefoon staan. Je kan kijken of je deze kan kopiƫren van je telefoon naar je simkaart. Hopelijk helpt dat en zal dat de contacten in je WhatsApp lijst updaten.

Kun je me laten weten wanneer je dat geprobeerd hebt?

Groetjes,
Caspar
Hoi Casper, dank voor je bericht. Kopiƫren is eindelijk gelukt en ik ben blij!;)
Badge +7
Hoi Keimenna52,

Wat ontzettend fijn om te horen dat het gelukt is met kopiƫren! Nu zijn wij ook blij :D

Groetjes,
Samantha

Reageer