.

Beantwoord

Waarom vraagt mijn telefoon om de puk code bij lege batterij?

  • 23 April 2015
  • 4 reacties
  • 1643 Bekeken

Beste, de batterij van mijn telefoon samsung s4 mini is niet meer zo goed en iedere dag raakt deze leeg. Geen probleem maar als ik de telefoon oplaad en weer aanzet wordt altijd om de puk code gevraagd. Kan ik dit uitzetten? Ik moet al zoveel passwords en codes onthouden dat ik geen zin heb ook nog eens een puk code te moeten onthouden. Ik hoop dat dit optioneel is.
icon

Beste antwoord door Ernst 24 April 2015, 11:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Bedoelt u niet de pincode? De pukcode word alleen maar gevraagd als de pincode 3x verkeerd is ingevoerd.

In de beveiligingsinstellingen van uw toestel kunt u het vragen om de pin uitzetten.
Hoi reggaenights,

Je toestel hoort helemaal niet om de pukcode te vragen zoals jij het stelt, zou je eens kunnen proberen wat er gebeurt met een kruistest.
Andere sim in jou toestel, ander toestel jouw sim.

In principe wordt de pukcode gevraagd bij 3 x verkeerde pincode, niet wat jij beschrijft.

Groetjes,
Friesian
Is snelle japie, uhhhh Raytje me nog voor....
Zoeffff.....
Reputatie 5
Badge +11
Hoi raggaenights, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Android. Dat is iets overzichtelijker.

Raytje en Friesian stippen het al aan: het is vrij ongebruikelijk dat je telefoon om de puk code vraagt. Een makkelijke oplossing zou trouwens zijn om een nieuwe batterij te bestellen.
Dan vraagt te telefoon tenminste minder vaak om je puk- of pincode.

Vraagt je telefoon trouwens echt om de puk code, of is het toch de pincode?

Reageer