.

Beantwoord

Waarom kan ik na de Android update geen verbinding maken met de Ziggo router?

  • 2 November 2016
  • 3 reacties
  • 223 Bekeken

Badge
Ik heb een Samsung J3. Gisteren heb ik een Samsung update geïnstalleeerd. Ik kan nu geen verbinding meer maken met mijn Ziggo router. Mijn toestel detecteert de router en probeert verbinding te maken, maar geen resultaat. Op deze manier vlieg ik door mijn mb's.
Hoe krijg ik weer connectie met mijn router?
icon

Beste antwoord door Ilias 2 November 2016, 16:43

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi Hans-59,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je geen verbinding kan maken met de router van Ziggo na de update! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je al geprobeerd de router opnieuw op te starten en het nogmaals te proberen? Ik raad je aan om contact op te nemen met Ziggo of Samsung om te kijken of zij hier meer informatie over hebben.

Ik kan natuurlijk ook het één en ander voor je opzoeken, maar dan heb ik meer informatie nodig. Kun je mij vertellen naar welke Android versie je de Samsung hebt geüpdatet?

Voor het gemak zal ik 1000 MB toevoegen aan je aansluiting. Deze kun je online via Mijn Simyo activeren. Dit kan alleen via de computer.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Badge
Hoi Hans-59,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat enorm vervelend dat je geen verbinding kan maken met de router van Ziggo na de update! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Heb je al geprobeerd de router opnieuw op te starten en het nogmaals te proberen? Ik raad je aan om contact op te nemen met Ziggo of Samsung om te kijken of zij hier meer informatie over hebben.

Ik kan natuurlijk ook het één en ander voor je opzoeken, maar dan heb ik meer informatie nodig. Kun je mij vertellen naar welke Android versie je de Samsung hebt geüpdatet?

Voor het gemak zal ik 1000 MB toevoegen aan je aansluiting. Deze kun je online via Mijn Simyo activeren. Dit kan alleen via de computer.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias


Dag Ilias,
Dank voor je reactie. Ik heb Samsung benaderd. Die stelde voor het toestel uit en in te schakelen. Dit werkte, dus het probleem is hierdoor opgelost.

Groet

Hans
Badge +7
Hoi Hans-59,

Wat fijn dat het probleem weer is opgelost! 😃 Mocht je nog andere vragen hebben, kun je ze hier altijd stellen.

Groetjes,
Samantha

Reageer