.

Beantwoord

Waarom laadt Google Maps mijn locatie niet?

  • 11 September 2016
  • 2 reacties
  • 11159 Bekeken

Ik heb een Sony Expedia z3 compact sinds afgelopen november. Toen altijd een goede verbinding gehad op Google maps. 2 maanden later tot heden heb ik problemen bij het laden van de juiste locatie, het laden van de juiste route, als dat dan wel lukt dan stopt hij met het weergeven hiervan tijdens de route, geeft soms een andere locatie aan (net ernaast). Kortom ik kan er niet meer van op aan dat mijn navigatie werkt... Heel lastig als je ergens naar moet of rijdt waar je de weg niet kent.
Hopelijk is hier een antwoord op!
icon

Beste antwoord door Sean 12 September 2016, 12:51

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Rianne-90,

Hoe staat jouw locatiebepaling ingesteld? Alleen GPS is soms niet voldoende, sommige hoesjes schermen ook de GPS-antenne te zwaar af waardoor je geen nauwkeurige positie krijgt!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Rianne-90,

Welkom op het Simyo forum!

Wat vervelend dat je problemen hebt met Google maps. Wanneer het lang duurt voordat de juiste locatie wordt geladen, ligt dit veelal aan de A-gps instellingen.

Op deze pagina wordt uitgelegd hoe je deze instellingen reset en vernieuwt. Ik hoor graag van je of dit het probleem heeft opgelost!

Franswon geeft ook nog een goede tip. Als je een hoesje gebruikt, kun je deze tijdelijk verwijderen en testen of dit verschil maakt.

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt voor je hulp!

Reageer