.

Beantwoord

Waarom krijg ik telkens de melding verificatiefout te zien?

  • 13 September 2016
  • 5 reacties
  • 476 Bekeken

ik heb een Samsung Galaxy mini 3 en telkens komt er op te staan Vericatiefout wat nu?
icon

Beste antwoord door Sean 13 September 2016, 17:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi plantage,

Krijg je deze melding als je probeert via Wi-Fi verbinding te maken? In dat geval wil het nogal eens helpen om het kanaal in je router te veranderen. Hoe dit moet is sterk router-afhankelijk. Je moet dit wel doen via je PC of een ander apparaat wat wel verbinding met de router heeft.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Plantage,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat deze foutmelding telkens op je telefoon verschijnt. Ik ben ook benieuwd of je deze melding krijgt wanneer je verbinding met Wi-Fi probeert te maken.
Zo ja, heb je dit probleem met één of meerdere verbindingen? Als het om één verbinding gaat, dan is het slim om je router een keer te resetten. Als dit niet helpt, probeer dan de tip van Franswon!

Heb je problemen met meerdere Wi-Fi verbindingen, kijk dan de instellingen van je telefoon goed na en neem indien nodig contact op met je leverancier.

Ik hoor het graag als je hierover nog vragen hebt!

Groetjes,
Sean

@Franswon, bedankt voor je hulp!
KPN gebeld ,Simyo gebeld alles geprobeerd niets van dat alles.Maar vele met mij hebben dat probleem zoals ik
gelezen op de computer.Toch bedankt voor je hulp
Reputatie 7
Badge +9
Hoi plantage,

Ik ben die fout ook regelmatig tegengekomen bij het zoeken via Google.
Soms verdwijnt die fout ook spontaan, ik hoop dat dit ook bij jou gebeurt.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi plantage,

Heb je tijdens de fout wel gewoon verbinding of is het slechts een weergave van het toestel die niet klopt? Dat heb ik namelijk ook weleens gehad. Die verdwijnt, zoals Franswon heeft aangegeven, vaak spontaan.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias

Reageer