.

Beantwoord

Waarom komen mijn berichtjes vertraagd binnen?

  • 28 October 2016
  • 13 reacties
  • 2359 Bekeken

Hoe kan het dat mijn mail en whatsapp berichten vertraagd binnen komen, als ik de telefoon niet opstart komt er geen mail en whatsapp binnen. als ik hem dan aanzet krijg ik mail en appjes van een hele dag binnen,
icon

Beste antwoord door PaulH 29 October 2016, 14:43

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Als je je mobiel uit hebt staan kan er niks binnen komen. Alleen als je hem gewoon in slaapstand zet door kort op het uit knopje te drukken.
Dan als hij aanstaat haalt hij natuurlijk alles weer binnen.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Roselle,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat goed dat je deze vraagt hier stelt 🙂 Als jij je telefoon uit hebt staan, dan is de internetverbinding met je telefoon ook verbroken. Je kunt dan geen berichten ontvangen. Zelfs als je je telefoon aan hebt, maar ervoor kiest om je internetverbinding uit te zetten, krijg je geen berichten binnen. Je krijgt alleen berichten via Whastapp, e-mail, enzovoorts binnen als je internetverbinding actief is. Dat is de reden dat je dan Whatsappberichtjes en e-mails binnen krijgt zodra de verbinding er weer is.

Niets om je zorgen over te maken dus!

Heb je nog andere vragen?

@ PaulH, dankjewel voor je reactie :D

Groetjes,
Jihane
Bedankt voor je reactie maar mijn telefoon staat ook in slaapstand en ik heb 3G voor als er geen wifi is,vandaar dat ik het ze vreemd vind. Het kan zijn dat het aan de telefoon ligt dus daar informeer ik ook nog naar.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Roselle,

Graag gedaan! Als je toestel in slaapstand is en je dan geen berichten binnen krijgt, lijkt het erop dat je toestel is ingesteld op het verbreken van de verbinding met internet als het toestel in slaapstand is.

Kun je jouw simkaart in een ander toestel plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel? Zo kunnen we kijken of het ligt aan het toestel of aan de simkaart.

Laat je het weten?

Groetjes,
Ilias
Bedankt voor je reactie, ik zal eens kijken of dat lukt. een andere simkaart in mijn toestel gaat lastig worden maar ik kan mijn simkaart wel in een ander toestel stoppen dan weet ik ook genoeg.

Groetjes
Roselle
Roselle

Dat gaat niet lukken, WhatsApp werkt online en kan met jouw nummer op slechts 1 toestel werken. ... Sim verwisselen alleen is NIET voldoende.

Vreemd advies....
Reputatie 7
Badge +10
Hi Roselle en Friesian,

Roselle, begrijp ik nu goed dat je géén berichten ontvangt als je toestel in de slaapstand staat? Maakt het daarin uit of je 3G aan,- of uit staat? Ontvang je wel berichten tijdens slaapstand die via wifi zijn binnen gekomen?

Ik ben benieuwd!

@ Friesian, zo gek is dat niet 🙂 Als ze via een andere telefoon inlogt op Whatsapp, en dan merkt dat ze de hele dag door wél alle berichten binnenkrijgt, dan zegt dat ook een heleboel.

Groetjes.
Jihane
Dat zeg ik....alleen sim wissel is NIET voldoende voor WA controle..:)
Ik krijg inderdaad geen berichten binnen als ik niet op mijn telefoon kijk of er iets is. Hij haalt alleen binnen als ik de telefoon opstart .
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Friesian,

Omdat het om algemene berichten gingen heb ik een kruistest aangeraden om te kijken of het ligt aan de instellingen van het toestel. Vandaar dat ik niet verder heb gevraagd om een WhatsApp controle. Wel goed dat je dit aangeeft! Dankjewel!

@Roselle, vervelend! Weet je dan zeker dat het toestel aan is? Het opstarten van het toestel houdt namelijk in dat het toestel uit heeft gestaan waardoor alle verbindingen worden verbroken. Is het goed als ik je morgen bel om te kijken of we er telefonisch beter uit kunnen komen?

Groetjes,
Ilias
Ik heb de simkaart nog niet in een andere telefoon geprobeerd want ik wacht nog op een adapter, de andere telefoon had een grotere simkaart. Als ik het toestel aan zet is het niet zo dat hij helemaal op moet starten zoals nadat ik bijvoorbeeld de telefoon uit heb gehad om bv de simkaart eruit te halen. Het is gewoon slaapstand volgens mij.
Hallo allemaal,

Bedankt voor de hulp en het meedenken. Ik heb mijn telefoon weer terug gezet naar fabrieksinstellingen en nu lijkt het probleem verholpen. Hij lijkt nu alles weer goed en direct binnen te krijgen gelukkig ;-)

Groetjes Roselle
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Roselle,

Bedankt voor de update! Wat fijn dat het weer naar behoren werkt :D

Namens mijn collega's, graag gedaan! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer