.

Beantwoord

Waarom kan ik mijn telefoon ineens niet meer opstarten?


Badge
Ik heb een samsung galaxy S2 en nu kan ik helemaal niets meer. Er komt een grijze balk waar ik mijn code inzet maar hij start niet op ??
Wat kan ik doen??
icon

Beste antwoord door Anonymous 17 April 2016, 16:01

Bekijk originele reactie

17 reacties

Probeer een soft reset.
Sim, microSD en batterij er uit. Kwartier wachten, alles terug (eerst zonder de SD) en opnieuw proberen.

Laat ff weten of dit helpt s.v.p.

Suuk 6

https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/aammelden-telefoon-lukt-niet-33437/index1.html#post130413
Dubbelpost. 🙂
Badge
het grijze balkje blijft komen en ik heb al mijn wachtwoorden al geprobeerd maar hij zegt steeds probeer het opnieuw.
het lijkt wel of de tel. niet geageerd op een veegfuctie
Badge
mijn naam zie ik wel op de telefoon staan
Badge
de blauwe cursor blijft maar knipperen in het balkje
Probeer eens eerst of de telefoon wel normaal opstart en werkt zonder de simkaart.......... en dan bij instellingen beveiliging het vragen om de pincode uitzetten..

.... Start de telefoon dan ook op met simkaart en werkt dan normaal?
Badge
nee. hij zegt geen simkaart
Dan lijkt mij het goed om even naar het aankooppunt te gaan, ik verwacht dat er een interne fout is. Dan weet je meteen of een reparatie nodig, zinvol is....ook qua garantie.

Wat je nog kan doen is i.i.g. via Samsung Kies op pc een back-up.
Daarna een hard reset.

Suuk 6
Badge
dit smalle balkje heb ik nooit eerder gezien en ik veeg of tik maar er gebeurt niets .De mail komt wel binnen.zie het natuurlijk niet maar hoor het fluitje
Reputatie 7
Badge +9
Dit lijkt me een hardware-probleem, dus naar de reparatieshop, hoewel het de vraag is of zo'n relatief oud toestel nog economisch gezien de moeite waard is om te repareren.
Badge
ik zie nu een groen poppetje daaronder Downloading....
dan : do not turn off target wat moet ik nu doen??
Badge
mijn simyo kaartje zir er nog niet in??
Reputatie 7
Badge +9
Hoi lieske1945,

Waarom heb je jouw probleem over 2 vragen gespreid, https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/aammelden-telefoon-lukt-niet-33437, zo breng je ons in verwarring.
Badge
sorry, dit is de eerste keer dat ik het zo doe
Reputatie 7
Badge +9
Je hebt je telefoon dus in de recovery modus gezet en een optie gekozen.
Laat het toestel maar even z'n gang gaan. Welke Android versie heeft deze S2?
sorry, dit is de eerste keer dat ik het zo doe
Excuses zijn echt niet nodig hoor... vallen begint met leren opstaan.:)
Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die een dubbelpost plaatst.:$
Je hebt je telefoon dus in de recovery modus gezet en een optie gekozen.
Laat het toestel maar even z'n gang gaan. Welke Android versie heeft deze S2?


Daarom had ik ook de video bijlage geplaatst Franswon.:)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Lieske1945

Welkom op het Simyo Forum.

Oef, wat een lastig probleem heb je hier te pakken! Gelukkig hebben onze forumtoppers Friesian en Franswon je al heel goed proberen te helpen. Hoe graag ik ook het verlossende antwoord wil geven, heb ik deze helaas niet voor je. Met de tips van Friesian en Franswon had ik gehoopt dat je een eind zou komen.

Op dit moment kan ik je alleen aanraden om even langs een onafhankelijk verkooppunt te gaan om na te gaan wat je nog meer kunt proberen. Zij kunnen je eventueel ook aangeven of de telefoon nog gerepareerd kan worden. Houd je ons op de hoogte?

@Friesian & Franswon, heel erg bedankt voor de moeite die jullie hierin steken :)

Groetjes,
Angela

Reageer