.

Beantwoord

Waarom doet mijn wekker het niet op mijn Alcatel One Touch Pixi 3?

  • 31 August 2017
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

Badge
Geachte heer/mevrouw,

Kortgeleden heb ik een Alcatel One Touch Pixi 3 van Android gekocht.
Ik heb een probleem ontdekt met de klok op deze telefoon. Het lijkt of de klok in de stand-by stand niet doorloopt. Pas als ik de telefoon weer aanzet, stelt deze zich na enkele seconden in op de juiste tijd. Verder heb ik al een paar keer de wekker functie gebruikt. Soms gaat de wekker af, maar soms ook niet. Zou er een verband kunnen zijn tussen beide problemen en weet u hoe dit opgelost kan worden?

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking,
Met vriendelijke groet,
Martine Diepenbroek
icon

Beste antwoord door Caspar 1 September 2017, 11:33

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo Martine,

Ik heb geen kennis van jouw toestel, het lijkt op een bug in de software.

Dit probleem is niet aan Simyo gerelateerd, ik denk dat je beter contact op kan nemen met de leverancier of importeur.

Als ik een oplossing wis had ik die uiteraard wel gegeven, maar jammer genoeg heb ik de oplossing niet voor jou.t
Reputatie 5
Badge +9
Hey M. Diepenbroek,

Wat jammer dat je problemen hebt met de wekker van je Alcatel. Een pluspunt is wel dat je elke dag kan uitslapen zonder wekker 😉 Denk alleen niet dat dat zo handig is...

Het probleem ligt bij je toestel. Je kan het beste even een hard reset uitvoeren op je toestel. Bekijk hier een filmpje waarop te zien is hoe je dat doet. Let er wel op dat je dan alle informatie kwijt bent die je hebt opgeslagen, of ingesteld hebt op je toestel.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Caspar

@franswon bedankt voor je hulp.
Badge
Dank voor uw reacties.
Ik heb de telefoon gereset en het probleem lijkt nu te zijn opgelost.
Hartelijk dank!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M. Diepenbroek,

Wat goed om te horen 😃 Graag gedaan. Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer