.

Beantwoord

Waarom kan ik de optie 'Gegevensgebruik' niet vinden op de Moto G 3rd gen?

  • 26 May 2016
  • 4 reacties
  • 307 Bekeken

Om internet aan te zetten moet ik Gegevenstoegang aanvinken. Die optie bestaat niet. Ik heb de nieuwste software geïnstalleerd en wil niet per sé terug naar de fabrieksinstellingen. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Ilias 26 May 2016, 13:18

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je zou kunnen vertellen om welke telefoon het gaat...merk en type. Er is verschil in menu dus graag meer info.
Essentieel inderdaad: de Motorola Moto G (3e generatie).
Waar ik Gegevensgebruik schrijf, moet staan Gegevenstoegang.
Reputatie 3
Badge +5
Hoi ccwvdmark,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt internetten, omdat je de optie 'Gegevenstoegang' niet kunt aanvinken!

Om je verder te kunnen helpen is het inderdaad nodig om te weten welk merk toestel je hebt en welk type software er geïnstalleerd is. Het kan bijvoorbeeld zijn dat jij de nieuwste software hebt geïnstalleerd, maar dat er al een nieuwere software beschikbaar is voor anderen. Het uitrollen van nieuwe softwaresystemen kan soms weleens even duren. Daarom is het handig om te weten welk toestel en software je exact hebt, omdat het menu per toestel/software verschilt.

Friesian was me weer eens voor met een correct antwoord. Forum expert dat 'ie is 🆒

@ccwvdmark, je geeft aan dat het gaat om Moto G (3e generatie). Als je naar je menu gaat dan moet je naar de 'Instellingen' > 'Gegevensgebruik' > 'Mobiele gegevens' (schuifbalkje). Zie jij die optie staan?

Groetjes,
Ilias

Reageer