.

Vraag

Simkaart voor de Galaxy S3

  • 7 July 2012
  • 6 reacties
  • 1380 Bekeken

Reputatie 3
Badge +9
Ik heb de Galaxy s3 en nu zie ik dat er een kleinere simkaart in moet.

Kan ik deze met spoed ontvangen alstublieft.

Blijft de oude sim ook werken als ik mijn oude toestel wil houden als backup.

mvg,
Martijn

6 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Ik heb inmiddels via de site mijn Simyo / selfservice een nieuwe simkaart aangevraagd.
Reputatie 3
Badge +9
Kan iemand van Simyo mij zeggen of de oude simkaart ook nog werkt?
Reputatie 3
Badge +9
Nog geen antwoord, wel is mijn oude simkaart reeds geblokkeerd. (dus dat antwoord is al gegeven).

Dan nog een vraag, kan ik door middel van sms ja naar 1300 alle instellingen ontvangen en worden deze automatisch in mijn telefoon komen?

Of zit dit in de sim verwerkt?
Reputatie 5
Badge +10
Nog geen antwoord, wel is mijn oude simkaart reeds geblokkeerd. (dus dat antwoord is al gegeven).

Dan nog een vraag, kan ik door middel van sms ja naar 1300 alle instellingen ontvangen en worden deze automatisch in mijn telefoon komen?

Of zit dit in de sim verwerkt?


Hoi Martijn,

Je oude simkaart komt inderdaad te vervallen. Het is toestel afhankelijk of je een sms ontvangt. Een toestel met Android (waaronder de Samsung S3) ondersteunt deze functie niet. De juiste instellingen voor dit toestel staan in dit topic aangegeven. Kan je ons laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +9
Beste Alex,

Ik kreeg bij het plaatsen van de nieuwe microsimkaart een melding via sms dat er instellingen onderweg zijn.

Direct daarna ontving ik een tweede sms met de instellingen.

Na een aantal instellingen die ik op mijn beeldscherm te zien kreeg moest ik op opslaan drukken en de instellingen staan in mijn telefoon.

En alles werkt, ik hoefde niets zelf in te stellen.
Badge +6
Beste MartijnR,

Blij te horen dat alles werkt!

Reageer