.

Beantwoord

samsung wil niet meedraaien

  • 2 February 2012
  • 13 reacties
  • 22976 Bekeken

Badge
mijn samsung draait niet mee als ik hem kantel. Hoe kan ik dit verhelpen. Volgens mij staat hij wel aan
icon

Beste antwoord door Alex 3 February 2012, 14:34

Bekijk originele reactie

13 reacties

Badge +5
Hi Joke0704,

Welkom op het forum.
Om dit voor je na te gaan verneem ik graag welk toestel je hebt.

Groet,
Bibi
Badge
Het is een samsung galaxi. Als je kan helpen graag. groetjes
Reputatie 5
Badge +10
Hoi joke0704,

Om je scherm automatisch mee te laten draaien, moet je via instellingen naar 'weergave' gaan. Je kunt vervolgens de optie scherm automatisch draaien aan/uit zetten. Kan je het laten weten als het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
werkt helaas niet

Reputatie 5
Badge +10
Vreemd. Kom je deze optie wel tegen op je telefoon? Heb je dit probleem overal of alleen bij bepaalde programma's?
Badge
bij sommige apps draait hij wel mee. bij internet of intype velden en de rest niet.

Ik sta ook voor een raadsel.bij scherm automatisch draaien staat een vinkje.
Badge +3
Voer de Kalibratie bij instellingen display eens uit , Horinzontale kalibratie en Kalibratie gyrosensor.
Even aan de achterkant aan beide zijde tikken om het beeld te laten draaien kan ook wel eens helpen.
Badge
ik zie alleen horizontale kalibratie
Badge +3
Zou kunnen ik heb een Galaxy S2, maar ik zou deze wel even uitvoeren.
Badge
de horizontale heb ik gedaan maar helaas. in ieder geval bedankt voor de hulp. het intikken op een groter gekanteld scherm gaat wat makkelijker.
Badge +3
Begrijp ik nu dat bij internet het scherm altijd liggend is?
Ik weet niet op dit ook bij jouw toestel kan maar controleer dan je internet instellingen
Opstarten internet, instellingen (knop links naast home) ,meer, instellingen.
Staat daar de optie Alleen liggende weergave aan?
Badge
nee internet stat hij ook gewoon. als ik een film kijk gaat hij wel liggend naar de rest ho maar.

helaas deze instellingen kan ik ook niet vinden
Badge +3
Heb je de laatste update al?
Hiervoor heb je het programma kies nodig als je dat nog niet hebt kun je dat hier vinden:
http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP

Reageer