.

Beantwoord

Samsung S4 standaardgeluid melding werkt niet

  • 30 April 2014
  • 6 reacties
  • 3494 Bekeken

Badge
Hallo,

Vandaag heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S4 gekocht. Het toestel werkt goed,  ook de beltoon. Wanneer ik een bericht via bijvoorbeeld Watsapp ontvang krijg ik geen geluidsmelding. Ook als ik een geluid wil kiezen hoor ik geen geluid. Iemand een idee hoe dit op te lossen is?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 May 2014, 15:00

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Gerard1,

Dat is vreemd zeg 😞 Je zou denken dat als je je geluid aan hebt staan, je een geluidje hoort als je een Whatsapp ontvangt. Heb je al bij je instellingen van Whatsapp gekeken? Kijk anders bij de instellingen van de app info :)

Ik ben benieuwd of het je is gelukt, zou je dat willen laten weten?
Hoi Gerard1,

Al gevonden? Mocht dat niet zo zijn.

Ga naar instellingen.
Geluid, Volume.
Wanneer je op je telefoon meldingen ziet staan...........
Bij Meldingen de cirkel op de streep naar rechts bewegen.

Dan moet het geluid van keuze bijvoorbeeld whistle duidelijk te horen zijn.

Groet,
Friesian

Laat wel ff weten of het je helpt.
Badge +8
Hoi gerard1,

Ik denk ook dat je de Meldingen - geluidjes uit hebt staan. Die zet je aan op de manier die Friesian aangeeft. Bedankt, Friesian :)
Ik ben ook nieuwsgierig of dat het was, dus laat je het weten?

Groetjes, Charlene
Badge
Hallo,

Iedereen bedankt voor de antwoorden. Het geluid van meldingen stond inderdaad uit, ik wist niet dat je dit apart moet/ kan instellen. Inmiddels gebruik ik het toestel met volle tevredenheid.
Hallo,

Iedereen bedankt voor de antwoorden. Het geluid van meldingen stond inderdaad uit, ik wist niet dat je dit apart moet/ kan instellen. Inmiddels gebruik ik het toestel met volle tevredenheid.


Hallo Gerard1

Ik had al in de gaten dat daar de oplossing zat.
Zo moet hij werken, met plezier...

Anytime anyplace anywhere. 🆒
(Met dank aan Nena & Kim Wilde)
Badge +6
Hallo,

Iedereen bedankt voor de antwoorden. Het geluid van meldingen stond inderdaad uit, ik wist niet dat je dit apart moet/ kan instellen. Inmiddels gebruik ik het toestel met volle tevredenheid.


Hoi Gerard1,

Dankjewel voor je terugkoppeling, fijn dat het zo is opgelost! 🙂

Reageer