.

Beantwoord

samsung internet (app) werkt beperkt

  • 3 May 2020
  • 1 reactie
  • 236 Bekeken

Reputatie 2
Badge

op mijn samsung galaxy s8 heb ik zowel een app van ‘google’, als wel van ‘samsung internet’.
het gekke is dat ik via de app ‘samsung internet’ beperkte mogelijkheden lijk te hebben. bv met filmpjes van (oa nieuws)sites. filmpjes op bv www.nu.nl worden via ‘google’ gewoon afgespeeld. dezelfde handeling/keuze werkt niet via de app ‘samsung internet’. 
dan krijg ik de melding ‘pas je instellingen aan’, klik op de aangeboden knop ‘pas instellingen aan’. dan krijg ik een scherm ‘cookie instellingen aanpassen’. hier staat steeds als ik hier terecht kom standaard  aangevinkt ‘functioneel’ + ‘statistieken’. de andere opties klik ik dan steeds weer opnieuw aan (‘social media’ + ‘advertenties’) en daaronder klik ik de ene keer ‘alle toestaan’ en de andere keer ‘instellingen opslaan’ aan. 
bij beiden kom ik daarna weer terug in het scherm waar ik het filmpje kan aanklikken, waarop ik weer de melding krijg ‘pas je instellingen aan’.. kortom, hier zit dus niet de oplossing.
(dit probleem heb ik ook met bv een ‘cursus’-site, waar ik via google gewoon inloggen in mijn cursusomgeving (danwel onthoud/herkend ie mijn inloggegevens);;.ia ‘samsung internet’ lukt dat niet. als ik daar via ‘samsung internet’ probeer in te loggen, bij de cookie-melding klik op ‘dismiss’ en daarna wil inloggen, blijft ie terugkomen op die vorige cookie-melding)..  

wie kan me hier bij helpen ajb. alvast veel dank!
hartelijke groet,
marjon

(sorry voor de lange uitleg) ;-p   

 

icon

Beste antwoord door Ouael 3 May 2020, 13:22

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Hey Marjon,

 

Oei, wat gek dat je sommige pagina's niet kan bezoeken met de browser van Samsung. Als ik het dan goed begrijp kan je dan wel dezelfde pagina's opzoeken via Google Chrome. 

Ik heb de forum van Samsung ondersteboven gekeerd maar ik zie helemaal geen eventuele oorzaken. Ik denk dat het ligt aan instellingen van je browser. Omdat ik zelf standaard Google Chrome gebruik zou ik niet weten weten hoe je deze reset. Je kan contact opnemen met Samsung zelf. Zij zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week te bereiken. De opties om hen te bereiken vind je hier.

Ik ben wel nieuwsgierig geworden naar de oplossing. Zou je deze hier willen plaatsen als je deze te horen heb gekregen? Dan help je er andere klanten ook mee 😄

 

Groetjes,

Ouael

 

 

Reageer