.

Beantwoord

PIncode werkt niet meer na update samsung galaxy a41, wat kan ik doen?

  • 5 June 2021
  • 3 reacties
  • 1141 Bekeken

Ik heb net mijn Galaxy A41 telefoon geupdate maar nu vraagt de telefoon om de pincode van 4 cijfers en de normale pincode werkt niet meer na de update. Iemand een goede suggestie behalve terugzetten naar fabrieksinstellingen? 

Inloggen met vingerafdruk lukt niet, hij vraagt echt om de pincode van 4 cijfers.

icon

Beste antwoord door Bas 6 June 2021, 13:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

@Wian, ik ben geen medewerker maar denk graag met je mee. Als ik aan vier cijfers denk gok ik dat je eerst je sim-pincode moet invoeren en dat daarna je normale code weer werkt? Die code kan je ook achterhalen in “Mijn Simyo” mocht je hem niet meer weten. Heb je dat al geprobeerd? Let wel op dat je het niet te vaak probeert, anders heb je de puk-code nodig.

Helaas, ik was begonnen met mijn simpincode, dat ging goed, maar daarna vroeg hij om de pincode en die herkende hij niet

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Wian,

Welkom op ons forum!

Het klinkt alsof je de ontgrendelcode van je toestel nodig hebt (niet van de simkaart), weet je wel zeker dat je de juiste code invoert?

In dit geval kun je misschien beter even contact opnemen met Samsung. Zou je ons kunnen laten weten wat zij erover zeggen?

Groetjes,
Bas

Reageer