.

Beantwoord

Mobiel reageert in jaszak, waar kan het aanliggen?

  • 5 September 2021
  • 11 reacties
  • 131 Bekeken

Hallo allemaal,

Ik heb een huawai telefoon. Mijn telefoon reageert als hij in mijn jaszak zit. Ik luister muziek op de fiets en telkens stopt de muziek en hoor ik vervolgens dingen als: 'Het is 13 minuten over 1' . Of 'ik kan je daar niet bij helpen omdat je 3g is uitgeschakeld'. Heel irritant. Mijn scherm is wel vergrendeld op dat moment. Ik heb mijn instellingen al gecheckt maar kom er niet uit. Google assistent heb ik bij mijn instellingen uitgezet. Ik snap er niets van. Heeft iemand tips hoe ik dit kan verhelpen? 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 September 2021, 22:43

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi L123,

 

Welkom op het Simyo forum. 

 

Gebruik je bij het luisteren van muziek draadloze oortjes? Gebruik je ook een smartwatch? Wellicht dat dit namelijk de oorzaak is en moet je bij een van deze 2 de instellingen aanpassen?

 

Groetjes,

Daisy

Hoi L123,

 

Welkom op het Simyo forum. 

 

Gebruik je bij het luisteren van muziek draadloze oortjes? Gebruik je ook een smartwatch? Wellicht dat dit namelijk de oorzaak is en moet je bij een van deze 2 de instellingen aanpassen?

 

Groetjes,

Daisy

Bedankt voor je reactie! Ik heb allebei niet, geen draadloze en ook geen smartwatch🤔

Reputatie 7
Badge +6

Hoi L123,

 

Hmm, wat vreemd! Heb je een vergrendelcode op je toestel?

 

Groetjes,

Daisy

Hoi L123,

 

Hmm, wat vreemd! Heb je een vergrendelcode op je toestel?

 

Groetjes,

Daisy

Ik heb net een vergrendelcode gemaakt, maar ook dit werkt niet. Ik denk dat het probleem is dat ik via mijn vergrendelscherm evengoed nog mijn muziek op play enzo kan drukken. Dit krijg ik niet weg bij de instellingen. Ik kan het niet vinden.

Reputatie 7
Badge +9

Welk model Huawei heb jij? Misschien kunnen we dan iets meer achterhalen.

Welk model Huawei heb jij? Misschien kunnen we dan iets meer achterhalen.

Dat is een goede. Ik heb een Huawei Honor 10 lite

Reputatie 7
Badge +9

Mogelijk druk je per ongeluk 1 seconde lang de power-knop in en activeert dat Google assistant.
Staat “Settings” > “Accessibility features” > “Motion control” > “Google Assistant” > “Wake with Power button” aangevinkt?

Mogelijk druk je per ongeluk 1 seconde lang de power-knop in en activeert dat Google assistant.
Staat “Settings” > “Accessibility features” > “Motion control” > “Google Assistant” > “Wake with Power button” aangevinkt?

Deze staat uit

Reputatie 7
Badge +6

Hoi L123,

 

Wat vervelend dat de tips tot nu toe niet werken, wellicht kunnen ze je verder helpen in een toestelwinkel?

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +9

Ja, ik weet ook niet echt wat hier precies fout gaat.

Een suggestie, die ik nog kan aanraden, is: Probeer het eens te reproduceren buiten de jaszak.

Druk eens kort/lang/meerdere malen op een of meerdere knoppen, zeg eens "Ok google” tegen je toestel, tik eens een paar keer op het scherm, veeg eens van de randen van het scherm naar binnen.

En misschien kun je erachter komen wat er qua invoer in je jaszak gebeurd. Wordt er per ongeluk een knop ingedrukt of zo?

Ik ben met name benieuwd of de TS @L123 al de oorzaak en oplossing heeft gevonden. Misschien een beschermhoes of wallet voor de telefoon.

Reageer