.

Beantwoord

Mijn telefoon geeft aan: trage SD kaart. Wat moet ik doen?

  • 30 January 2017
  • 9 reacties
  • 2175 Bekeken

Voor mijn nieuwe tel. Moest ik een nieuwe kaart hebben wat een Nanokaartjes kaart moest zijn.
De tel. geeft nu aan: trage sd kaart. Gebruik kaart van klasse 10 of hoger
icon

Beste antwoord door Anonymous 30 January 2017, 20:23

Bekijk originele reactie

9 reacties

Haal de microsd uit de telefoon, wat zie je daarna na inschakelen?
Plaats sd terug, weer aanzetten. Wat zie je daarna?
Dank voor de snelle reactie.
De kaart eruit en de tel.werkte. De kaart erin, moest de simcode invoeren en hij werkte ook weer
Sorry, zie nu ook niet meer staan dat de het een trage sd kaart is. Dus neem aan dat het opgelost is?
Reputatie 7
Haal je nu geen zaken door elkaar? Want wat een SD kaart, wat een geheugenkaart is die verkrijgbaar zijn in verschillende snelheidsklassen, nu met een nano sim kaart te maken heeft, ontgaat mij een beetje....:8
Wat ik nu weet is dat de melding weg is dankzij Frisian waar ik hem voor bedank.
Badge +7
Hoi Beitxi,

Welkom op het Simyo forum! :)

Wat vervelend dat je deze melding krijgt over je SD kaart! Gelukkig is het probleem na de tip van Friesian opgelost :)

Even ter controle: Dit ging over over je SD kaart? Zoals RicoK al aangeeft, zijn een SD kaart en een simkaart twee verschillende dingen. Een SD kaart zorgt voor extra geheugen, je simkaart zorgt ervoor dat je kunt bellen en internetten. Wij verzorgen de simkaart die in je telefoon zit. Gaat daarmee alles goed?

Groetjes,
Samantha

@Friesian & RicoK, Heel erg bedankt voor jullie hulp! 🙂
Hoi Samantha, het bericht ging over de sd kaart. Niet bij stilgestaan. Dom natuurlijk. Maar zoals ik aangaf was de melding weg. Ja hoor, de simkaart werkt zoals het hoort.
Dank je wel voor je reactie.
Groetjes, Beitxi
Reputatie 7
Dan is de spraakverwarring ontstaan door jouw gebruik van het woord 'nano'. Een SD kaart bestaat in de gewone vorm (postzegelformaat) en de micro-variant. Een simkaart is tegenwoordig veelal een nano-kaart. Vandaar...🆒
Badge +7
Hoi Beitxi,

Het lijkt ook wel erg veel op elkaar, ik kan me voorstellen dat je daarom simkaart en SD kaart door elkaar haalt 😉 Geen probleem, dat kan gebeuren. In ieder geval fijn dat je simkaart prima werkt!

Als je nog andere vragen hebt, laat je dit dan weten?

Groetjes,
Samantha

@RicoK, Bedankt voor je uitleg ! 🙂

Reageer