.

Beantwoord

Mijn agenda wordt gesynchroniseerd op telefoon van mijn dochter. Wat nu?

  • 2 November 2017
  • 7 reacties
  • 250 Bekeken

Hallo, ik heb onlangs een nieuwe Samsung S7 gekocht. Mijn dochter heeft nu mijn oude S4. Mijn data zijn overgezet met smart switch, daarna heb ik handmatig mijn agenda op haar telefoon gewist. Nu blijkt dat elke keer als ik iets in mijn agenda opsla, zij dat ook in haar agenda krijgt. Hoe verwijder ik dat?
icon

Beste antwoord door Ray 2 November 2017, 09:57

Bekijk originele reactie

7 reacties

De oude S4 die dochterlief gebruikt, welk account is daarmee ingelogd? (Gmail)

Want als u alleen maar de agenda heeft gewist en verder niks en dan uw S7 gebruikt met dezelfde gegevens zit daar het probleem.

Oplossing is de S4 terug fabrieksinstellingen en dochter een eigen Gmail account geven om in te loggen

Je kunt ook de tekst lezen
http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1070563
Hebben jullie hetzelfde account op de telefoon? Wijzig dat eens, dus verschillende accounts.
Klopt maar met een factory reset geef je de nieuwe gebruiker wel een schone telefoon die tevens weer lekker soepel loopt. En zo weet je ook dat er geen zaken per ongeluk achter blijven die dochter lief niet mag zien of simpelweg niet voor haar bestemd zijn.
Okee, zo had ik het nog niet benaderd. Kan zijn dat ze dat ze geen geheim hebben voor elkaar, maar dat punt is idd beter.

Privacy voor zowel ouder als dochter.
Had even m'n bericht aangepast en aangevuld 😃
Een kleine aanvulling /opmerking.
Wanneer je de vorige account verwijderd en bij applicatiebeheer, Google agenda (of bijvoorbeeld
S-planner) cache en gegevens wist hoef je geen factory reset te plegen. Om een ruitenwisser te vervangen haal je in de garage ook niet de motorblok uit de auto. ☺
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ameliapeabody,

Welkom op het Forum!

Super leuk dat je een nieuw toestel hebt besteld. Ik kan mij voorstellen dat het erg vervelend is als jouw afspraken in de telefoon van je dochter verschijnen.

Ik zie dat Ray en Friesian je hier inmiddels goed bij hebben geholpen. Het klopt dat jij je Gmail account hoort te ontkoppelen. Doe je dit niet dan blijft de telefoon van je dochter nieuwe agendapunten ontvangen.

Laat je ons weten of het lukt zo?

@ Ray en Friesian, bedankt! 😄

Groetjes,
Asma

Reageer