.

Beantwoord

Hoe kom het dat mijn widget ineens is verdwenen?

  • 23 March 2017
  • 3 reacties
  • 529 Bekeken

Badge
Mijn Simyo widget is gisteren (22 maart 2017) verdwenen. Deze staat ook niet meer in de het overzicht van alle widgets. De app zelf is er nog en werkt.

Gaarne advies om dit op te lossen.
icon

Beste antwoord door Samantha 27 March 2017, 15:19

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi ajburgma,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vreemd dat je Simyo widget ineens is verdwenen! We zijn hier niet mee gestopt, dus hij zou er gewoon tussen moeten staan.

Ik heb dit ook meteen even nagevraagd bij de ontwikkelaar van de app. Als je je Simyo app op je SD kaart hebt gezet, kan het inderdaad gebeuren dat je widget verdwijnt. Weet je toevallig of je toen je app hebt verplaatst op je telefoon?

Groetjes,
Samantha
Badge
Bedankt voor de respons.

Ik heb inderdaad enkele apps naar de SD kaart verhuist om ruimte te maken. Waarschijnlijk zat hier Simyo bij (kon ik niet zien).
Vreemd dat het verplaatsen, dit probleem veroorzaakt. Dus dan kan ik mijn intern geheugen niet ontlasten!

Als deze terug gezet moet worden, hoe doe ik dat dan op een Sony xperia Z3 Compact?
Of, app verwijderen en opnieuw installeren?

Mvg Bert
Reputatie 5
Badge +9
Hoi ajburgma,

Dat is inderdaad wat het probleem veroorzaakt. Je zult de app even moeten verwijderen en opnieuw moeten installeren. Dan zal alles weer werken! Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Caspar

Reageer