.

Beantwoord

Internet htc desire werkt niet

  • 8 September 2013
  • 31 reacties
  • 15045 Bekeken


Toon eerste bericht

31 reacties

Badge +6
De optie pakketgegevens vind ik niet, verder alles exact ingevoerd en helaas alleen wifi maar geen internet buitenshuis of elders

Hoi Idaag,

Kan je laten weten of het gelukt is om het internet in te stellen op je toestel met de instellingen van Martijn®?

@ Martijn® bedankt voor het meedenken.
Reputatie 3
Badge +9
Deze heet bij de HTC desire gegevensverbinding en die moet aangevinkt staan.
Probeer deze instellingen eens:
Naam: Mobiel internet
APN: portalmmm.nl
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: default

Daarna even je telefoon opnieuw starten.

Laat even weten of dit is gelukt.
Badge
De optie pakketgegevens vind ik niet, verder alles exact ingevoerd en helaas alleen wifi maar geen internet buitenshuis of elders
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Idaag,

Heb je de instellingen uit dit topic al bekeken? Ik zie overigens ook dat je contact hebt gehad met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft de optie internet gereset. Mocht dit niet hebben geholpen probeer dan onderstaande instellingen in te voeren.

Zorg er allereerst voor dat u de huidige internet instellingen hersteld. Dit gaat als volgt:
Ga naar instellingen – draadloos en netwerken – mobiele netwerken – namen toegangspunten – gebruik de menu knop – kies standaardinstellingen herstellen

Vervolgens kun je de internet instellingen handmatig invoeren.

Ga naar instellingen > draadloos en netwerken > mobiele netwerken > namen toegangspunten.

Links onder in je scherm klik je op de menu toets > nieuw toegangspunt

Bij Verbindingsnaam: voer Mobiel Internet in (wordt ook wel aangeduid als profielnaam, netwerkaccount, of connection name in sommige toestellen)

APN: internet
Proxy: (geen)
Poort: 5080
Gebruikersnaam: (geen)
Wachtwoord: (geen)
Server: 0.0.0.0
MMSC: (geen)
MMS Proxy: (geen)
MMS Poort: (geen)
MCC: 204
MNC: 08
Verificatietype: PAP
APN-type: Internet of default

- Bij Startpagina: voer http://mobiel.simyo.nl in (wordt ook aangeduid als URL, homepage, of relay address in sommige toestellen)

- Soms is het nodig hierna het betreffende profiel waarin deze instellingen zijn opgeslagen nog handmatig te activeren.

Zorg ook altijd dat de optie pakketgegevens (niet op iedere telefoon terug te vinden) aangevinkt staat. Deze optie kun je terug vinden onder menu ‘mobiele netwerken’

Nadat je bovenstaande stappen heeft uitgevoerd, dien je je toestel uit/aan te zetten.

Kan je even laten weten of het werkt?

Groetjes,

Alex
Badge
Allebei staat aangevinkt, en hele lijstje voor htc desire gedaan wat er stond, zal batterij er uit halen en zien of het dan werkt nadat hij er weer in geplaatst is, bedankt alvast
Reputatie 3
Badge +9
Staat internet aan op je simyo pagina? En staat mobiel internet aangevinkt op je telefoon?
Als beide aan staan dan is het proberen waard op de batterij er even uit te halen. En anders zet je instellingen eens hier neer dan kunnen we even kijken.

Reageer