.

Beantwoord

Ik kan mijn toestel niet meer ontgrendelen. Wat nu?

  • 1 February 2020
  • 4 reacties
  • 3150 Bekeken

Badge

Volgens mij weet ik het patroon wel maar de telefoon zegt dat het fout is. Heb de simkaart in een andere telefoon gedaan maar dit gaf het zelfde probleem.

Heb de telefoon geprobeerd te ontgrendelen via Googel maar na de code van Googel heb je dan toch het patroon nodig om de telefoon te ontgrendelen.

Ik krijg ook geen melding van patroon vergeten.

 

Help !!!

icon

Beste antwoord door Bas 1 February 2020, 13:41

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey Edwin,

 

Dat kan gebeuren :) Ik ben blij om te horen dat het opgelost is! 

 

Groetjes,

Ouael

Badge

Bedankt voor de info,

 

Ik heb schijnbaar toch een black-out gehad. Het is al honderden keren automatisch goed gegaan en ik was er van overtuigd dat ik het patroon wist maar nee,,,,, Ben net bij mij moeder geweest en het patroon op haar tablet is hetzelfde en ik had dus het foute patroon in mijn gedachte.

 

Groetjes Edwin

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Schoenlapper, 

Wat vervelend dat je je toestel niet kunt ontgrendelen. 

Nou heb ik zelf geen Android-toestel, maar volgens mij heb je een patroon voor het ontgrendelen van je toestel en een PIN-code voor het ontgrendelen van je simkaart. 

Je kunt je PIN-code terugvinden op Mijn Simyo onder Instellingen > Simkaart. Wel vrij essentieel dat je dan je PIN-code niet zelf hebt gewijzigd naar wat anders, want dan weten wij hem ook niet meer :sweat_smile:

Met je patroon voor het ontgrendelen van je toestel kunnen wij je helaas niet helpen. Daarvoor zou ik je willen verwijzen naar de fabrikant van je toestel (bijvoorbeeld HIER voor Samsung). 

Groetjes, 
Bas

Wellicht heeft u hier iets aan?

https://www.androidplanet.nl/tips/patroon-vergeten/

Reageer