.

Beantwoord

Hoe krijg ik mijn Samsung SGH-M150 aan de praat?

  • 11 August 2019
  • 5 reacties
  • 964 Bekeken

ik kreeg bericht dat het nummer dat ik wilde overzetten "niet actief" was en het dus niet ging.
De simkaart vervangen (Telfort) en de simyo er in gedaan. Pincode lukt wel, maar daarna lukt niets meer.
Wachtwoord invullen lukt niet omdat er alleen **** verschijnen en geen letters. Scherm zegt dan: SP blokkering. Is dat het zelfde als wachtwoord ?

Het toestel is een heel oud toestel van mijn vrouw. (destijds kon je die verkrijgen als je een abonnement nam. In dit geval bij Telfort denk ik, want die Afbeelding verschijnt steeds opnieuw ook bij de Simyo simkaart.
WAT MOET IK DOEN OM DIE SAMSUNG AAN DE GANG TE KRIJGEN BIJ SIMYO ?
icon

Beste antwoord door Niels 12 August 2019, 13:21

Bekijk originele reactie

5 reacties

Ik heb het formulier ingevuld. Merk samsung, maar als ik het type wil invullen zegt hij:kies eerst merk.

Vervolgens weigert hij het formulier te versturen.

Wat nu?

groeten, Franz

Reputatie 6
Badge +6

Hoi Franz, 

Welkom op ons forum! :blush:

Als ik het goed begrijp heb jij ook een toestel met een simlock van Telfort. Heb je het geprobeerd via de link die je terugvindt als je naar beneden scrollt op deze pagina? Ik denk wel dat je hiervoor beter even contact op kunt nemen met de klantenservice van Telfort of langs een Telfortwinkel kunt gaan… Het is namelijk hun website en wij weten daar ongeveer net zoveel vanaf als jij :sweat_smile:

Kun je me laten weten of het gelukt is met hun hulp? 

Groetjes, 

Bas

Reputatie 6
Badge +5
Hi Cor B.

Welkom op het Simyo Forum!

Aan je bericht en het type toestel te zien, wordt de Simyo simkaart niet geaccepteerd door een simlock. Dit is een beveiliging die vroeger nog wel eens werd toegepast op telefoons, zodat deze alleen met de provider waar deze vandaan kwam gebruikt kon worden.

Als het hier inderdaad om een Telfort toestel gaat, kan je de juiste code gratis op de volgende pagina aanvragen. Mocht je er toch niet uitkomen, ga dan even langs bij een Telfortwinkel. Ik hoor graag of het allemaal lukt :)

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9

deze pagina

Die link werkt voor mij niet. Geen toegang, 403 en 404 omdat de 403 pagina niet bestaat. Misschien kan alleen KPN daar heen?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi @Groentjuh,

Hij zou nu moeten werken! Weet ook niet wat er met die andere link was… :thinking:

Groetjes,
Bas

Reageer