.

Beantwoord

Hoe komen contacten zomaar in mijn adressenlijst?


Goedemorgen,

Ik lees en heb gemerkt dat er ongewenste contacten in een telefoon kunnen komen wanneer de telefoon gesynchroniseerd is met bepaalde apps. Is dit ook mogelijk via linked in?

Heb verschillende nummers in mn telefoon staan die zonder mijn toedoen staan opgeslagen. Deze kunnen alleen afkomstig zijn vanuit linked in.


Met vriendelijke groet

Willem
icon

Beste antwoord door Els 5 March 2018, 10:55

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 6
Badge +5
Hi Willem Oosting,

Dat is prima 🙂 Ik hoor graag of het heeft geholpen!

Groetjes,
Niels
Heb per app alles uitgeschakeld. Zal het in de gaten houden
Reputatie 5
Badge +5
Hoi!

@ Franswon, dat is een hele goede tip die je daar geeft! @ Willem, laat je het weten als je die optie per app hebt uitgeschakeld? Ik ben benieuwd of het hierna nog gebeurt.

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Willem,

Alle synchronisatie uitschakelen lijkt me niet zo handig, gebeurt er iets met je telefoon dan kan je via je Google-account ook niets meer terugzetten.

Je kunt via Instellingen -> Apps per app de machtigingen bekijken en aan- of uitzetten.
Als ze toegang hebben tot je contacten en je wilt dat niet kan je dat uitschakelen.
Heb alle synchronisatie uitgezet op mn telefoon. Miss helpt dat. Ik had meerdere vreemde nummers erin staan. Van jobhunters ed
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Willem,

Ik heb ook een Samsung S7 (de dual-sim uitvoering), ik bekijk regelmatig profielen op LinkedIn en nooit worden deze adressen aan mijn contacten toegevoegd.
En de persoon die ik bedoel is geen contact van mij op linked inn. Ik heb wel t profiel bekeken.
Goeiemiddag ik gebruik zelf een Samsung S7
Reputatie 5
Badge +5
Goedemorgen Willem,

Welkom op het Simyo Forum! Goede vraag, ik kan me voorstellen dat je graag wilt weten hoe dit werkt.

Sommige apps, zoals bijvoorbeeld Facebook, geven de optie om contacten te synchroniseren met de contactenlijst in je telefoon. Hierdoor worden er dus automatisch nummers aan deze lijst toegevoegd als je hiermee akkoord gaat. Via LinkedIn is het ook mogelijk om dit te doen, op deze pagina lees je hier meer over.

Welke telefoon gebruik je precies?

@ Franswon, bedankt voor je input! Dat zou inderdaad ook nog kunnen.

Groetjes,
Els
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Willem,

Ik heb geen nummers van contacten die via LinkedIn zijn toegevoegd aan mijn adresboek.
Misschien oude contacten die via een synchronisatie met een cloud zijn teruggekeerd in je adresboek?

Reageer