.

Sticky

Wat vind jij van onze hulpvideos?

  • 2 December 2014
  • 49 reacties
  • 3858 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

We hebben onlangs een aantal hulpvideos op de klantenservice pagina gezet. In deze videos helpen onze eigen medewerkers je op weg. Zo legt Charlene in haar video uit hoe je je bundel wijzigt en hoe je je verbruik in de gaten kunt houden. En legt Ernst uit hoe je nummerbehoud kunt aanvragen als je wilt overstappen naar Simyo (zie filmpje hieronder) en welke kosten je kunt verwachten op je eerste factuur.

Wij zijn erg benieuwd of jij deze videos al hebt gezien, wat je ervan vindt en of er meer hulpvideos moeten komen!



1. Wat vind jij van de hulpvideos? Wat vind je goed? En wat kan beter?

2. Waar moet volgens jou nog een hulpvideo voor komen (zie poll)? Waarom heb je voor dit onderwerp gekozen?

Waar moet volgens jou nog een hulpvideo voor komen?


49 reacties

Kben nog aan het nadenken Tiury, maar ff een vraagje.
Hoeveel jaartjes oud ben je dan wel?
:D
http://youtu.be/wiU-n_lWAio
Linedancen is zòòò jaren (weet ik niet, toen was ik nog niet geboren) 😉.

Heb je nog een ander idee Friesian?

Voordat ik me hieraan waag, moet ik eerst hèèèl goed nadenken. Duurt ook f-kes.

:D:P🆒
Reputatie 6
Badge +10
Linedancen is zòòò jaren (weet ik niet, toen was ik nog niet geboren) 😉.

Heb je nog een ander idee Friesian?

Hoe zie je dat voor je? Hele zootje linedancend? :?:8

U vraagt wij leveren..🆒 https://youtu.be/W22gpBv00gg
Niks mis mee.
Toch?
Reputatie 7
Badge +9
Ik zou het leuk vinden wanneer bijvoorbeeld alle mods in action kwamen, wellicht zelfs variërend in een filmpje.
Hoe zie je dat voor je? Hele zootje linedancend? :?:8
Maar Ernst en Charlene hebben al aanbiedingen uit Bolly en Hollywood? Of zien we ze weer terug in de nieuwe video's?
Reputatie 5
Badge +11
Dan houden we geen collega's over, frans! 😉
Ik zou het leuk vinden wanneer bijvoorbeeld alle mods in action kwamen

Dan moeten wél alle mods dat willen, Friesian ;)

Of nomineren voor een Gouden Kalf.:) (Komt ut boerke weer angehuppelt :P:cool:)
Reputatie 7
Badge +9
Of gewoon clausule in het contract opnemen 🙂
Reputatie 5
Badge +11
Ik zou het leuk vinden wanneer bijvoorbeeld alle mods in action kwamen

Dan moeten wél alle mods dat willen, Friesian 😉
Ik zou het leuk vinden wanneer bijvoorbeeld alle mods in action kwamen, wellicht zelfs variërend in een filmpje.
Of is er misschien bij sommigen een allergie voor parket? Ook bekend als plankenkoorts. :D:cool:

Van mij ook een...

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Willem47,

Bedankt voor het compliment 🙂. Daar hebben we veel aan! Mocht er nog iets zijn wat je opvalt op wat we kunnen verbeteren, laat het ons weten.

Groetjes, Tiury
Badge +2
Filmpje is helemaal duidelijk
Reputatie 5
Badge +10
Update

Er wordt momenteel hard gewerkt aan nieuwe hulpvideo's. Ook worden de huidige hulpvideo's aangepast. We hebben zelfs al een nieuwe hulpvideo online staan.

Zodra je de allereerste keer inlogt op de nieuwe Mijn Simyo krijg je het filmpje te zien. Ook kun je het filmpje op de inlogpagina van Mijn Simyo bekijken.

Zoals je kunt zien, hebben we een hoop suggesties, welke in dit topic genoemd zijn, verwerkt in de filmpjes :)

Bedankt allemaal!

Groetjes,

Alex
Reputatie 3
Badge +7
Haha we zullen er eens over denken om ons bod te verhogen;)
Reputatie 7
Badge +9
Ik kijk dat programma nooit, dus laat ze maar lekker hier blijven.
Reputatie 3
Badge +7
Niet teveel prijzen, voordat je het weet staan ze een of ander onbenullig shownieuwtjesprog bij SBS 6 t/m 9 te presenteren.
Daar ben ik ook al een tijdje bang voor;) Ik denk wel dat Shownieuws een hoop meer kijkers zou trekken.
Reputatie 7
Badge +9
Het zijn wel natuurtalenten ;)

Wie weet doen ze opnieuw mee.


Niet teveel prijzen, voordat je het weet staan ze een of ander onbenullig shownieuwtjesprog bij SBS 6 t/m 9 te presenteren. ;):D
Reputatie 5
Badge +10
Haha ja zeker
Reputatie 7
Badge +9

Ach met een leuk Sim-only abbootje van Simyo krijg je ze vast wel over de streep, toch? :p:cool:


LOL ..... 🙂
Badge +2

Het zijn wel natuurtalenten ;)

Wie weet doen ze opnieuw mee.

Ach met een leuk Sim-only abbootje van Simyo krijg je ze vast wel over de streep, toch? :p:cool:
Reputatie 5
Badge +10
Graag zou ik graag Charlene en Ernst weer de presentaties zien doen, die twee zijn echt goed!

Jullie zijn goed bezig...
En wie het doet is om het even, als het maar duidelijk is voor iedereen.
Suc6!


Het zijn wel natuurtalenten ;)

Wie weet doen ze opnieuw mee.
Badge +2
Zodra de filmpjes ook echt af zijn of de opnames beginnen, zal ik het hier laten weten.

Groetjes,
Alex

Jullie zijn goed bezig...
En wie het doet is om het even, als het maar duidelijk is voor iedereen.
Suc6!
Reputatie 7
Badge +9
Graag zou ik graag Charlene en Ernst weer de presentaties zien doen, die twee zijn echt goed!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Het is alweer even geleden dat dit topic geopend is. Ik heb ondertussen wel alle reacties doorgenomen en een conclusie opgemaakt. Ik wil iedereen bedanken voor de goede reacties.

http://i62.tinypic.com/a1ixqc.jpg

We hebben besloten om 3 nieuwe filmpjes te maken. Op basis van deze resultaten en de feedback die we via andere kanalen hebben ontvangen gaan we een filmpje maken over de volgende onderwerpen:

- Mijn Simyo (prepaid)
- Mijn Simyo (sim only)
- Internetinstellingen

Daarnaast nemen we ook de feedback mee over lengte van de filmpjes. Het is mogelijk dat het wel lange filmpjes blijven, maar dan zullen we wel gaan kijken of het mogelijk is om de filmpjes in hoofdstukjes op te delen.

Ook gaan we met deze punten aan de slag:

- achtergrond geluid/rumoerig - we gaan kijken naar een wat rustigere setting. Al willen we de opnames wel graag hier op kantoor laten plaatsvinden.
- filmpjes beter vindbaar maken - de filmpjes worden op meer plekken op de website geplaatst en ook in de e-mails welke betrekking hebben tot de onderwerpen.

Nogmaals heel erg bedankt voor jullie reacties. Zodra de filmpjes ook echt af zijn of de opnames beginnen, zal ik het hier laten weten.

Groetjes,

Alex

Reageer