+11
-
-
Oud-moderator
-
6296 reacties
Hallo allemaal,
In het verleden hebben we gehoord dat niet duidelijk is hoe het nou zit met de vertraging in het verwerken van de verbruiksgegevens. Ook de uitleg die op Mijn Simyo staat is weleens onderwerp geweest van opbouwende kritiek.
Zoals je misschien weet is Mijn Simyo onderwerp van een grote verbouwing. We willen het nóg klantgerichter maken en nóg duidelijker en overzichtelijker maken.
Als 'sneak preview' laten we alvast zien wat onze ideeën zijn over het 'laatst gemeten verbruik'.
Ter illustratie: de bovenste afbeelding is zoals het op dit moment wordt weergegeven op Mijn Simyo

Hieronder zie je hoe het weergegeven gaat worden. Op de overzichtspagina klik je door naar de pagina van je bel- of internetbundel.
Op je bundelpagina zie je in een mooie visuele weergave hoe het er voor staat met je bundel en daaronder 3 'tiles' die er zo uit zien:

(De aantallen en data zijn
fictief)
Klik je vervolgens op "Laatst gemeten verbruik", dan schuift onderstaand beeld van rechts naar links over de pagina.

Vinden jullie dit een verbetering? Of juist niet? En dan; waarom niet? Laat maar horen!