Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Sticky

Internet voor prepaid. Wat moet Simyo doen om dit beter en makkelijker te maken?

  • 27 January 2015
  • 60 reacties
  • 3765 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Steeds meer klanten die een prepaid simkaart hebben maken gebruik van internet. Uit de gesprekken met klanten blijkt dat er meer behoefte is aan internetbundels voor prepaid. Maar de huidige prepaid internetbundels mogen aantrekkelijker. Momenteel biedt Simyo 3 verschillende prepaid internetbundels aan:

• Een Dagbundel waarbij je één dag voor 20 MB kunt internetten voor €1,-
• Een Maandbundel waarbij je één maand voor 100 MB kunt internetten voor €4,-
• Een Maand XL bundel waarbij je één maand voor 250 MB kunt internetten voor €7,-

We zijn bij Simyo aan het kijken hoe we deze internetbundels kunnen verbeteren/vernieuwen. We zijn dan ook erg benieuwd naar jouw mening. Wat zou Simyo volgens jou moeten doen om mobiel internet voor prepaid beter én makkelijker te maken?

Vragen

1. Maak jij gebruik / heb je weleens gebruik gemaakt van één van onze internetbundels? Waarom wel/niet?

2. Wat zou Simyo volgens jou moeten doen om mobiel internet voor prepaid klanten beter én makkelijker te maken (zie poll)? Waarom?

Hoe kan Simyo internet voor prepaid beter/makkelijker maken?


60 reacties

ik heb nog geen prepaid internet gebruikt, simpelweg omdat ik hetvolgende niet weet:
Als ik een dagbundel koop, moet ik deze dan per se die dag activeren en gebruiken?
- Zo ja, dan zal ik dit enkel doen wanneer ik voorzie dat ik veel met het OV reis die dag (zelden).
- Als ik vrij ben de dagbundel later in te schakelen dan koop ik er alvast een en activeer ik deze wanneer het nodig is (dan ben ik dus offline, dus via SMS ofzo).
Bestaat deze laatste optie niet (offline dagbundelactivatie/start via bijv. gratis SMS), dan stel ik deze voor.
Vraag 1:
Ik heb al enkele malen gebruik gemaakt van een internetbundel. Als ik op vakantie ben op de boot, dan maak ik er gebruik van.

Vraag 2:
Als de bundel op is, dan moet het automatisch verlengd worden of het moet meteen stoppen. Ik heb al eens gehad dat ik maar liefst € 80,- bij moest betalen omdat mijn bundel op was (zonder dat ik het in de gaten had of ergens kon zien) en het internet gewoon doorging.
Kan het niet net zo zijn als bij mijn beltegoed? Automatisch opwaarderen als het bijna op is? Dus gewoon een doorlopend internettegoed tegen een aantrekkelijke prijs.

Verder wil ik nog even kwijt dat ik nog steeds dik tevreden ben met Simyo!
Ik vind het wel praktisch als ik via Mijn Symio of de Symio app op mijn iPad mijn bundel kan bestellen en betalen, geen moeilijk gedoe met inloggen op een website op de momenten dat je je inlog gegevens kwijt bent enzo. Dus direct en eenvoudig alles via de app zaken doen, wanneer en op de manier die jou het best uitkomt.

Vraag 1, nee nog niet mijn oude Nokia kan wel op internet maar is er niet echt geschikt voor.
vraag 2 zie mijn reactie hierboven.
vrij gebruik van het prepaidtegoed voor bellen/sms/internet; dus geen aparte internetbundel.
kosten: 1minuut=1 sms= 1mb
Waarom gedoe met allerlei bundels? Gewoon goedkoop internet. In oostenrijk blijkt dit ook te kunnen via YESSS. 10 euro voor 1GB! Dat alles incl. bellen en SMSen en gewoon uit je beltegoed.
In dat geval moet je binnen een jaar opwaarderen om je telefoonnummer te behouden; net zoiets als een ieder half jaar je simkaart gebruiken.
Prijzen voor bellen sms en internet mogen best verschillen.
Ook normale prijzen voor internet in het buitenland. Juist daar wil ik het gebruiken. thuis heb ik wel WIFI en dus geen mobiel internet nodig.
Waarom niet automatisch extra korting bij meer gebruik. 
Het zelf aanzetten is alleen maar klantje pesten.
Ik zou graag een vergelijkbaar internet model als de italiaanse Wind (Bundels) provider willen zien.
Na het op gebruiken van de bundel, snelheid verlaging naar 32 Kb/s zonder onverwachte extra kosten.


Voorbeeld:

PREPAID

3 GB data 5€ p/m

Mega Unlimited
10 GB data 15€ p/m
ik kom veel en Zweden en heb daar een apart simkaartje van COMVIQ, prepaid zet ik er voor 200  sek (=ongeveer 22 euro) 10 GB op en daar kan ik een maand mee vooruit. Ideaal, supersnel zelfs op het platteland van midden Zweden 4G en goedkoop. Overigens kun je ook prepaid data kopen in kleinere hoeveelheden, allemaal 30 dagen geldig: 0,5 Gb voor 30 kroon (bijna 4 euro), 1 Gb voor 50 kroon (zo'n 6 euro) en 3 Gb voor 100 kroon (11 euro).

Waarom is (prepaid) data in Nederland toch zo duur?

heb trouwens geen smartphone, maar internet via mijn Ipad - in NL nu alleen via wifi ivm kosten!
Het zou prettig zijn als de verplichting om eens in de zoveel tijd te bellen zou verdwijnen: één keer vergeten en je bent je vertrouwde nummer kwijt!
Waarom eigenlijk internet dagbundels voor een prepaid?

Als het allemaal niet uit dezelfde bundel kan waarom dat niet gewoon een internetbundel van xxx gig voor xxx euro en tot die op is, dan is het afgelopen moet je een nieuwe komen.

Daarom is het toch prepaid.

Zo gaat het toch ook met je belbundel je koopt voor ee xxx euro belminuten tot die op is. Dan stopt die bij nul oh nee dat gaat niet altijd op.
Badge
gewoon niet moeilijk doen en alles uit één bundel; 1 min of 1 sms of 1 mb. Ik weet niet wanneer ik internet nodig heb en de ene keer is het veel en de andere keer bijna geen data. Eigenlijk heb ik af en toe alleen een dag bundel nodig, maar ik weet van tevoren nooit wanneer
Deze inventaristatie komt mooi op tijd, ik was mij al aan het orienteren voor een andere provider met grotere bundels. nu wacht ik even wat wat hier uit komt omdat ik redelijk tevreden ben over simyo.

voor mij zou het een enome verbetering zijn dat er grotere bundels beschikbaar zouden komen, en dat je ook tussentijd een bunden kan aanschaffen (30 dagen eraf).
en daarnaast moet als je bundel op is geen extra kosten in rekening worden gebracht, maar het internet vertragen of afsluiten.
Ik heb vorig jaar veel euro's mogen betalen omdat door een probleem extreem veel data verkeer was geweest.. 😞
Internet bundels voor het buitenland !!!!!
Niets aan veranderen! Houden zo. :)
Badge
Een prepaid-internetbundel die vergelijkbaar is met een prepaid belbundel lijkt me wel wat. Dus met een lange houdbaarheid, en als 'ie op is gewoon een nieuwe kunnen kopen. De prijs speelt daarbij niet zo'n belangrijke rol, prpaid is (in ieder geval voor mij) immers vooral voor incidenteel gebruik. Als je dagelijks belt en internet op je telefoon is een abonnement handiger.
Ook een internetbundel voor het buitenland zou interessant kunnen zijn!
Ik heb geen gebruik gemaakt van een bundel, wel van het 'losse' intrnet voor 15 cent/mb. Ik zou een bundel eerder gebruiken als er een mogelijkheid was om minder sms/belminuten te hoeven betalen.
Bij een vorige provider kon je kiezen voor verschillende bundels met het opwaarderen. Bijv. Prepaid+internet of prepaid+sms.erg handig. Dan heb je bijv. 10mb internet die je dan kunt gebruiken wanneer je wilt. Niet nodig, zet je internet uit. Heb je liever sms ipv internet, kies je voor bv. 50 gratis sms.
Zo kost het internet niet te veel en kun je het altijd gebruiken op het moment dat je het nodig hebt, zonder steeds een bundel te moeten kopen.
Ik gebruik mijn prepaidbundel alleen voor bellen. Door handicap veel te moeilijk al de handelingen te doen. Ik heb geen klagen over Simyo. Keurig optijd nieuw beltegoed door automatisch opwaarderen. Zal jullie zeker aanbevelen.
Badge +1
Leuk dat jullie een mail hebben gestuurd over dit topic! :)
Ik wilde namelijk al een tijdje wel wat ideeën opperen omtrent de internetbundels voor prepaid, maar het bleef er steeds bij. Nu moet het er toch een keer van komen.

De antwoorden op de gestelde vragen:
1. Maak jij gebruik / heb je weleens gebruik gemaakt van één van onze internetbundels? Waarom wel/niet?
Ja ik ben vervent gebruiker van de 250MB maandbundel met automatische verlenging.
Ik ben enorm liefhebber van internet zowel thuis als onderweg. Ik bel zelden (kan ivm mijn werk in een callcenter ook niet echt) en ook SMSen doe ik zelden. Dit zijn al 2 redenen waarom ik bij prepaid zit en niet bij een abonnement met verplichte belminuten die ik toch nooi op zal maken. Met prepaid en alleen een internetbundel betaal ik alleen wat ik echt verbruik.

2. Wat zou Simyo volgens jou moeten doen om mobiel internet voor prepaid klanten beter én makkelijker te maken (zie poll)? Waarom?
Begrijp goed dat ik over het algemeen best tevreden ben over prepaid met de 250MB maandbundel en automatische verlenging, maar ik zie ook zeker wel een hoop verbeterpunten/-kansen voor jullie:
  • Betere opties bij het opraken van de internetbundel. Aangezien je je bundel niet binnen de maand kan wijzigen wil ik graag iets zien om onverwachte kosten te vermijden. Dit kan in verschillende vormen zijn en het mooiste is dan als je de vorm zelf kan kiezen. Als vormen denk ik dan aan: automatische lagere snelheid, internet totaal onmogelijk maken tot de volgende bundelperiode, bundel handmatig tijdelijk uitbreiden of toch toch tegen "buiten de bundel kosten" door blijven internetten.
  • Ruimere bundels Internetverkeer groeit en dat merk ik ook bij mij zelf. Zeker toen ik in de WW zat en ineens weer werk had. Ik ging toen veel internetten in de bus tussen thuis en werk en merkte dat ik snel naar mijn limiet van 250MB ging. Ik moest mij zelf echt even in bedwang houden om dit niet te gaan overschrijden. En dat komt vooral door dat er geen mogelijkheden zijn om onverwachte kosten bij overschrijding van de bundel onder controle te houden (zie puntje hier boven). Ik zou zelf al blij zijn met een optie voor 500MB voor €8,= tot €9,= oid en 1GB voor €9,= tot €10,=. Nog mooier zou het zijn als er ook een 2GB bundel zou komen.
  • 4G In deze moderne tijden van snel internet is het erg jammer om te zien dat de ontwikkelingen op nieuwe mobiele data technieken worden geremd door prepaid verbindingen achter te stellen wat betreft 4G verbindingen. Laat prepaid gebruikers ook van die 4G verbindingen profiteren. Al is het alleen al om het veel betere bereik waar ik veel abonnementhouders over hoor. Ook al moet je er net als bij de abonnementhouders €5,= voor betalen. Dat is dan maar zo. Hoewel ik het nog steeds overdreven vind om er nog eens apart €5,= voor betaald moet worden.
  • Aanpassen vanuit de Simyo app De Simyo app lijkt voor prepaid gebruikers sowieso al het ondergeschoven kindje te zijn, maar toch zou het fijn zijn om ook voor prepaidgebruikers je dataverbruik in te kunnen zien en je databundel in de app te kunnen wijzigen.
Dit is het rijtje wat ik zo uit mijn hoofd kan opratelen. Vooral de ruimere bundels en 4G mogelijkheid vind ik belangrijk. Daarna de mogelijkheden om kosten onder controle te kunnen houden wanneer je buiten je bundel zit.
Ik maak geen gebruik van een mobiele internet bundel omdat het mij te duur is.
Heel soms zou ik wel eens gebruik willen maken van mobiel internet.
Daarom is mijn voorstel  om diverse hoeveelheden Mb's aan te bieden, zoals je nu ook belminuten koopt (opwaardeer), die onbeperkt houdbaar zijn. En niet na een dag, een week, een maand vervallen. (Richtprijs €1,00 per 25 Mb)
Dat mogen gerust iet duurder mb's zijn. Simyo is ook niet de geoedkoopste per belminuut, maar wel stabiel netwerk en geen "afval" minuten die je weg gooit zonder ze gebruikt te hebben.
Met simyo heb je nooit problemen. Ik heb simyo al jaren.
Jullie hadden een kaartje dat je in de mifi kon gebruiken ,dit was erg gemakkelijk .
Dit was voor mij de oplossing.
Voor prepaid geen aparte internet bundel.
Dus bellen, sms, internet uit een bundel!
En uiteraard scherpe tarieven voor het data gebruik. (Bijv voor €10 kan je 2Gb data verbruiken) Dus je betaald alleen voor wat je gebruikt.
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor jullie reacties tot toe. Ik zie echt veel goede reacties. Leuk om te zien dat jullie er zo over na hebben gedacht. Grappig om te zien dat er ook gekeken wordt naar buitenlandse providers. Ik weet zeker dat we wat met deze reacties kunnen. Meer reacties zijn uiteraard welkom 🙂. Dit topic blijft nog zo'n 2 a 3 weken open. Ondertussen blijf ik de reacties in de gaten houden.

ik heb nog geen prepaid internet gebruikt, simpelweg omdat ik hetvolgende niet weet:
Als ik een dagbundel koop, moet ik deze dan per se die dag activeren en gebruiken?


Hoi jopie,

Bedankt voor je vraag en suggestie. Als je een dagbundel aanschaft, betekent dit dat de bundel direct ingaat en 24 uur geldig is. Via een sms is het niet mogelijk om een bundel te activeren. Zou het voor jou ook een optie zijn om het via de app te doen? (je moet dan uiteraard wel verbinding met internet hebben).

Heb ik je vraag zo beantwoord?

Groetjes,

Alex
Ik gebruik geen internet op mijn prepaid daar ik dit doe bij een ander provider waar ik een abonnement heb.

De reden dat ik bij die ander een abonnement heb is, dat ik wanneer ik naar het buitenland (Europa) ga, ik voor 2 euro per dag (alleen wanneer ik die dag mijn telefoon gebruik voor het onderstaande):
20 min kan bellen + 20 min. gebeld kan worden + 20 sms kan versturen + 35 mb internet heb .
Helaas kom ik bij jullie dan wel bij andere providers door het buitenland duurder uit.
Prepaid Simyo is geweldig, laag tarief, goede verbindingen.
Uitemate geschikt voor de wat oudere met 'n beperkt budget.

Reageer