Sticky

Extra aandacht voor jou. Wil je vaker iets van Simyo horen?

  • 12 november 2014
  • 41 reacties
  • 2939 Bekeken


Toon eerste bericht

41 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Ja leuk, maar ik zou ook graag mijn zogenaamde gewonnen prijs van vorig jaar oktober willen ontvangen. Je moest toen voor een simyo poster staan en foto insturen via Facebook. Ik heb bericht gekregen dat ik wat had gewonnen en moest mijn adres doorgeven. .. Nooit wat ontvangen. Toen ik navraag deed moest ik geduld hebben. Ik vind dit jammer want ik ben al vrij lang klant bij jullie. Ik ben jarig op 20 januari dus als jullie dan naast een berichtje ook iets leuks toe sturen dan ben ik weer echt tevreden.

Hoi Bethina,

Ik ben dit meteen voor je nagegaan en je hebt helemaal gelijk. Je kunt ervan uitgaan dat je dit jaar een vervroegd verjaardagscadeautje krijgt ;)

Excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +10
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.


Hoi Berkie,

Als het meer richting informatie voorziening zou zijn. Bijvoorbeeld extra informatie over de service en diensten van Simyo of nieuwe ontwikkelingen binnen Simyo. Wat zou je daar van vinden?

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +3
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.


Hoi Berkie,

Als het meer richting informatie voorziening zou zijn. Bijvoorbeeld extra informatie over de service en diensten van Simyo of nieuwe ontwikkelingen binnen Simyo. Wat zou je daar van vinden?

Groetjes,

Alex


Dat zegt meer over jouw werkgever en zijn betrokkenheid.
Los daar van ben ik het met twee dingen eens.... we moeten niet te veel of thans oppassen met TE sociaal worden enkel via de socialmedia.
En inderdaad het betreft een goede telecom provider 🙂
ik zou het ook graag horen als me bel bundel naar beneden gaat zou altijd mooi zijn????
Ik krijg regelmatig mails van Simyo met nieuwe producten en tariefswijzegingnen e.d. Die lees ik vluchtig door en verwijder ze daarna.
Maar feitelijk reageerde ik op het "verjaardags kaartje" en dat ik geen behoefte heb aan het socialiseren van een commerciele relatie.
Het lijkt heel sociaal maar de achterliggende gedachte is om mij als klant te binden en zo mogelijk een duurder abonnement te laten nemen.
Dit word door veel bedrijven gedaan om de klant het gevoel te geven dat dit bedrijf zo goed voor je is dat je het niet kan maken om over te stappen.
Commercieel een slimme strategie en er zijn genoeg mensen die op deze manier bij dezelfde provider blijven. En begrijpelijk want er moet maar één ding gebeuren bij Simyo en alle andere bedrijven en dat is geld verdienen en elk jaar steeds een grotere winst te maken.

Maar om antwoord te geven op uw vraag, Nee ik heb geen behoefte aan extra informatie over service en diensten dan ik nu al ontvang.
Voor alle duidelijkheid, ik ben enorm tevreden over Simyo en ben daarom al jaren klant.

Groet terug,
Berkie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Berkie,

Duidelijke feedback. Je geeft juist gewoon netjes aan waarom jij voor de optie 'nee' hebt gekozen. Daar is niets mis mee. Ik ben blij dat je enorm tevreden bent en waardeer het dat je de moeite hebt genomen om hier op het forum te reageren 🙂.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +9
En begrijpelijk want er moet maar één ding gebeuren bij Simyo en alle andere bedrijven en dat is geld verdienen en elk jaar steeds een grotere winst te maken.

e


Yep...er moet bij hen ook brood op de plank komen, per slot van rekening.
Van de andere kant weet ik / merk ik dat Simyo -zeker met heel trouwe klanten- wel degelijk probeert te socializen. En dat kan je meer zien als persoonlijke waardering dan commerciële klantenbinding. Daar probeert het Simyoteam zich wel in te onderscheiden.
Voor de duidelijkheid: ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus. ;)🆒
Reputatie 5
Badge +11
ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus.

Wij krijgen er wél weer een warm gevoel van, de leon 😮
Als het inhoudelijk wat voordelen mee geeft OK. Anders geen nieuws is meestal goed nieuws...A3
Reputatie 5
Badge +11
Hoi adrie49, welkom op het forum van Simyo :)

Ik heb de vrijheid genomen de hoofdletters weg te halen uit je bericht.

Bedoel je dat je liever alleen wat hoort als we iets 'officieel' te melden hebben?
Reputatie 5
Badge +9
Wij krijgen er wél weer een warm gevoel van, de leon :o

Kiek, dat is nou socializen. 😃
Het pakketje is binnen. Thanks het was open gegaan vandaar dat het langer duurde. Gaaf cadeau!!!
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor al jullie reacties. Leuk om te zien dat er zoveel gereageerd is. We hebben deze vraag ook op Facebook gesteld en samen met de reacties op het forum zien we terug dat een merendeel het leuk vindt om vaker iets te horen van Simyo. Sommige zouden het leuk vinden als zij op verjaardagen of tijdens de feestdagen iets van Simyo horen in de vorm van een kaartje of een leuke actie. Niet iedereen is hier voorstander van, maar vindt het vooral belangrijk dat de informatie die gedeeld wordt relevant is. Bijvoorbeeld wanneer de tarieven wijzigen of als er een storing is. 66% van de klanten staat open voor meer contact met Simyo. Aan de hand van de reacties zijn we gaan nadenken wat men graag zou willen horen. We hebben zelf al een aantal ideeën. We willen graag van jullie weten hoe we dit dan moeten gaan invullen. Daarom zullen we op korte termijn een vervolg topic online zetten op het forum.



Nogmaals dank voor jullie feedback tot nu toe.

Groetjes,

Alex
Reputatie 5
Badge +9
Het pakketje is binnen. Thanks het was open gegaan vandaar dat het langer duurde. Gaaf cadeau!!!

Vertel.....:D

Voor de duidelijkheid: ik heb geen commerciële belangen in Simyo en krijg voor dit soort opmerkingen ook geen bonus. ;)🆒

Toch zeker wel een gouden handdruk? (Lees, gouden Samsung:D)


Ik heb begrepen dat je daar echt happy van wordt. http://www.smilies.paintingfun.nl/V/Verbaast-Weet-Niet/17.gif
Reputatie 5
Badge +11
In elk geval een ferme handdruk (mochten we 'm ooit in levende lijve mogen aanschouwen). Een gouden handdruk past niet bij een budgetprovider, he 😉

Reageer