Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Sticky

Extra aandacht voor jou. Wil je vaker iets van Simyo horen?

  • 12 november 2014
  • 41 reacties
  • 2976 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Bij Simyo geven we erg veel om onze klanten. Naast het bieden van een goede dienstverlening kunnen wij dit extra benadrukken door wat meer aandacht aan je te besteden. Bijvoorbeeld door je op de hoogte te houden van onze diensten en service via een nieuwsbrief of door een sms’je naar je te sturen op je verjaardag. Wij zijn erg benieuwd of jij het leuk zou vinden om iets vaker wat van ons te horen.

1. Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort(zie poll)?

2. Zo ja, wat zou je dan leuk vinden en waarom?

Zou jij het leuk vinden als je vaker iets van ons hoort?


41 reacties

Nee dank u.
Ja, Als het om prijsverlagingen gaat van diensten die ik afneem, Graag....
Maar anders Nee. Geen bericht is goed bericht.
Helemaal eens met Bartrei. U bent een zakelijke dienstverlener, geen vriend 😉
Alleen als ik over mijn belbundel ben.
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.
Badge +2
Zou best leuk zijn hoor, een provider die zich ergens in kan onderscheiden.
Ben zelf klant bij PostNL Zakelijk maar ook van hun krijg ik nog wel eens een bericht of zelfs een kaartje vanuit het niets, toch weer een glimlach erbij!
De beste manier om mij te bedanken is te zorgen voor scherpe tarieven en goede (self)service. Liever niet doir persoonlijke berichtjes waar ik niets mee kan.
Wederkerig zal ik Simyo dan ook geen onnodige berichten sturen en ze waarderen door klant te blijven.
Alleen als de prijs van mijn abonnement naar beneden gaat. Verder zit ik niet op goedbedoelde "spam" te wachten!
Nee,dank u wel. Felicitaties e.d. van vrienden en bekenden die mij kennen niet vanuit commercieel bedrijf
Ondanks ik zéér tevreden bent met simyo ..hoef ik niet persé berichten te ontvangen.
Alleen als jullie te nodig achten...graag.
En zoals al eerder geschreven...geen bericht...goed bericht.
Groet...
Niet geinteresseerd
Inderdaad, wat mij betreft help je het meest door scherp te blijven qua prijs, dekking en snelheid. Daarom ben ik hier... Persoonlijke berichtjes zit ik niet op te wachten.
Badge +2
Wat zijn we toch weer allemaal correct zeg..
Ja leuk, maar ik zou ook graag mijn zogenaamde gewonnen prijs van vorig jaar oktober willen ontvangen. Je moest toen voor een simyo poster staan en foto insturen via Facebook. Ik heb bericht gekregen dat ik wat had gewonnen en moest mijn adres doorgeven. .. Nooit wat ontvangen. Toen ik navraag deed moest ik geduld hebben. Ik vind dit jammer want ik ben al vrij lang klant bij jullie. Ik ben jarig op 20 januari dus als jullie dan naast een berichtje ook iets leuks toe sturen dan ben ik weer echt tevreden.
Ik denk dat de meeste mensen (klanten) het leuk vinden als ze iets horen op hun verjaardag, ik heb ook een t-mobile abonnement die sturen meestal een kaart of een kleinigheidje op mijn verjaardag wat dan best wel als leuk word ervaren.
Bloedirritant die spam
Al dat zogenaamde sociale gedoe.  Mijn "sociale" werkgever stuurt mij elk jaar met mijn verjaardag een kaartje. Hij weet alleen niet eens hoe ik heet en hij heeft net zo'n 300 man ontslagen... lekker sociaal. SIMYO is mijn telefoon provider en ook nog een hele goede. Blijf daar jullie energie insteken.
Voor sociale contacten heb familie en vrienden.
Nee dank U....ook al spam genoeg!
Badge
Geen behoefte aan. De normale nieuwsbrieven zijn meer dan voldoende, extra aandacht krijg ik wel van de mensen die ik persoonlijk ken en daar wil ik het graag bij houden.
Badge
nee geen behoefte aan
Als je je afmeldt voor spam krijg je vaak nog een bevestiging dat je je af hebt gemeld voor spam waar je nooit om hebt gevraagd. Tegenwoordig is de helft van de mails die je ontvangt troep waar je nooit om hebt gevraagd. Mijn verjaardag vier ik wel met mijn vrienden als ik daar zin in heb en anders niet.
Ik wil alleen een reactie op de vraag die ik gesteld heb of tel ik als oud-Lowcall klant niet mee?
Charlene heeft op 04-06-2014 een reactie gegeven op een reactie van jou, heb je die gelezen?
(Dit is wel off-topic.. )
Reputatie 5
Badge +10
In principe nee, tenzij er belangrijk nieuws is.

Hoi 0b5,

Bedankt voor je reactie 🙂 Wat zou voor jou echt belangrijk nieuws zijn?

Groetjes,

Alex
Reputatie 2
Badge +3
In navolging op het twitter verkeer.

Volgens mij gaat het hier om het gebaar welk Simyo wilt maken aan haar klanten.
Zichtbaar,bereikbaar en oplossing gericht. Een mooie stap vindt ik de tips die vaak verschijnen via de Facebook pagina. Hier zitten leuke,handig maar ook praktische dingen tussen (tips wat betreft instellingen Iphone bjvoorbeeld). Nog meer klantgerichten activiteiten zijn mijn inziens mogelijks als oa:


Kaartje (digtiaal) bij verjaardagen van een klant.
Sinterklaas/kerst acties in de vorm van facebook,twitter like acties of raadsel.
Bonusstaffels voor klanten die blijven. (na het tweede jaar X procent korting kunnen opbouwen of een X aantal bel minuten cadeau( eenmaalig p.j).
Samenwerking met partners voor vaste klanten. (Diverse shops oa sportwinkels,cadeaubonnen,of telecom aanbieders (losse toestellen).of telecom repair winkels.

...

Reageer