.

Beantwoord

Zou graag zien dat simyo met een onbeperkte internetbundel komt.

  • 8 August 2017
  • 8 reacties
  • 137 Bekeken

Zou toch helemaal top zijn? 4000MB is echt te weinig in deze van hd filmpjes
icon

Beste antwoord door Asma 13 August 2017, 11:37

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sebasje,

Van harte welkom op het Forum!

Bedankt voor je feedback. Wij hebben dit aan onze 'Wall of Change' hangen. Mijn collega is aan het uitzoeken wat hiervan de mogelijkheden zijn.

Mocht onbeperkt internet niet mogelijk zijn, kun je mij dan laten weten hoeveel MB's gewenst is?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Asma
Met alle respect Asma, onbeperkt is wel mogelijk maar ik zie het niet gebeuren. Een eenvoudige rekensom leert mij dat...gewoon een prijstechnisch verhaal. Het bijkopen van MB zou in dat geval vervallen.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Je weet het nooit. We bieden nu bijvoorbeeld ook onbeperkt bellen aan.

Hoe dan ook is het fijn om te weten hoeveel MB onze klanten graag zouden willen. Op deze manier kunnen wij namelijk uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Groetjes,
Asma
Wederom Asma met alle respect maar dat is, zeg liever niet onzin, geen vergelijking. Je hebt nog nooit belminuten bij kunnen kopen en wel MB.

MB bijkopen bij onbeperkt is niet te verkopen, of je zou op de Noordpool een diepvriezer kunnen verkopen. 😉
Reputatie 6
Badge +7
Geduld is een schone zaak, Friesian. :)

Mochten wij onbeperkt internet aanbieden dan is MB's bijkopen daarmee nog altijd te verkopen, hoor. Dit is dan interessant voor klanten met de kleinste internetbundel.

Wij hopen gauw met grotere internetbundels te komen. De kans dat dit onbeperkt zal zijn is klein, maar we zullen het zien!

Groetjes,
Asma
Ik hoop dat dit wel gaat komen!
Ik ben nou al een hele poos klant van simyo maar onbeperkt trekt mij heel erg aan. Ik denk dat ik ook niet de enige ben met dit probleem.
Hopelijk komen jullie snel met een oplossing.

Mvg,

Jordy ritzema
Reputatie 7
Badge +7
Er zijn wel degelijk mogelijkheden om een onbeperkt internet te kopen. Kennelijk slagen zij erin om een prijs te stellen die mensen willen betalen, en waar ze ook nog aan verdienen, Want ook die andere providers willen winst maken, en hun personeel wil ook salaris.

Of Simyo dat ook gaat aanbieden weet ik niet, maar zolang ze het niet doen zijn ze zeker niet de enige.
Met een bundel van 8GB zou je denk ik ook al veel mensen gelukkig maken.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jordy,

Ik snap dat je daar erg veel behoefte aan hebt! Voor nu zijn we eventjes niet bezig met met toevoegen van onbeperkte bundels. Wel zijn we natuurlijk altijd onze bundels aan het verbeteren. Zou je genoegen nemen met een X aantal MB's? Bijvoorbeeld 6000 of 8000? Of moet het echt onbeperkt zijn?

Laat je het me weten?

@ Wimj12, dankjewel voor je toevoeging :)

Groetjes,
Jihane

Reageer