.

Beantwoord

Zijn de gratis MB's bij het verlengen eenmalig of maandelijks?

  • 9 August 2016
  • 2 reacties
  • 239 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Een (waarschijnlijk) eenvoudige vraag met een simpel antwoord maar stel hem toch even.

Wanneer ik mijn jaar abonnement zal verlegen zie ik gunstigere tarieven en vooral internet bundels die een verschil zullen maken.
Bij een bundel van 1000 MB + 1000 en zelfs de bundel van 1500 staat + 1500 MB, data genoeg om veel te kunnen doen in een maand.

Mijn vraag of deze MB's maandelijks "gratis" worden toevoegt of anders dit wellicht eenmalig is?

Bij maandelijks terugkerend is dit echt een super actie welke jullie best meer mogen uiten naar buiten ;-)

Ik ga hier zeker gebruik van maken ;-)

*ps kan ik deze eventueel bij jaar abbo nog wel omhoog/laag bijstellen? 4G aan/uit
icon

Beste antwoord door franswon 10 August 2016, 16:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi stn,

Leuk dat je hier deze vraag stelt.

De tarieven en bundels zijn gewoon geldig zolang je wilt, omhoog of omlaag kan ook, net zoals bij je oude bundel. Die, veel, extra MB's blijven ook gewoon doorlopen! Ook de 4G optie kan je aan/uitzetten wanneer je wilt.

Ik zeg: Doen! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stn,

Goede vraag! 🙂 Als jij verlengt, dan krijg je elke maand die gratis MB's. Je kunt je bundels gewoon aanpassen, maandelijks, en daarmee inderdaad je MB's of minuten verlagen of verhogen. Ook kun je er altijd voor kiezen om 4G aan- of uit te zetten.

Heerlijk flexibel dus!

@ Franswon; Dank voor het antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer