.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn digitale handtekening?

  • 11 December 2016
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

Hallo,

we hebben vorige week het abonnement gewijzigd, maar op het contract staat dat er digitaal ondertekend moet worden, hoe moeten wij dit doen? Op de gegevens van de site staat reeds de nieuwe bundel weergegeven.

Ik hoor graag van u.\

Met vriendelijke groet,

Nol Bom
icon

Beste antwoord door Caspar 12 December 2016, 13:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi NoIB,

Welkom op 't forum.

Wat leuk dat je je abonnement hebt gewijzigd. Het digitaal ondertekenen doe je al tijdens het wijzigen. Dit kan je zien als een extra bevestiging. Je hoeft daar niet voor met een pen over je beeldscherm te gaan of iets dergelijks :P

Aangezien je de nieuwe bundel kunt zien, lijkt het erop dat je al digitaal hebt ondertekend.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Ik vindt het helaas ook niet duidelijk hoe je digitaal moet tekenen. Als het niet nodig is waarom staat het er dan? Ik heb mijn abbo gewijzigt per vandaag en het gaat per 1 april in. Dat kan ik allemaal al zien, ik begrijp dus dat ik dan niet hoef te tekenen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Annecel,

Welkom op het Simyo Forum.

Het digitaal ondertekenen van je wijziging, doe je zodra je op 'akkoord' of 'bevestig wijziging' hebt geklikt. Ik begrijp dat het wat verwarring oproept als je dit blijft zien op het contract. Als je de bevestiging netjes hebt gekregen en je ziet ook je nieuwe bundels per 1 april staan, heb je dit dus helemaal goed gedaan! Sorry voor de verwarring. Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela

Reageer