.

Beantwoord

Xxl belbundel prijs is verlaagd, waarom bij mij niet?

  • 17 January 2015
  • 17 reacties
  • 460 Bekeken

Hoi,

Laatst ( Lees mininmaal een maand terug) heb ik een e-mail gekregen dat mijn xxl bundel goedkoper zou worde. Van €17.50 naar €15,-. Dit zou ook voor bestaande klanten zo zijn.
Ik betaal nog steeds €17.50 voor mijn abonnement.
Helaas heb ik dat e-mailtje niet meer maar als je kijkt naar de bundels, is het daar wel veranderd.

Nu ga ik twijfelen aan mijzelf. heb ik dat mailtje goed gelezen?

Graag hoor ik van jullie.

Groetjes

Laura
icon

Beste antwoord door Ruud 19 January 2015, 11:47

Bekijk originele reactie

17 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi cruzctrl,

Wat leuk dat je je vraag hier stelt.

Je herinnering laat je gelukkig niet in de steek:) De prijs van jouw bundel is inderdaad gewijzigd naar €15,-. Echter wordt deze wijziging pas doorgevoerd als jij dat wil. Baas in eigen bundel. Door je bundel te wijzigen op Mijn Simyo, stap je over op de nieuwe prijzen.

Je kunt dit nog aanpassen voor 15 januari, de nieuwe prijzen zullen dan vanaf 1 februari in gaan. Is het je zo duidelijk?
Oooooh zo!! Dank je wel voor je reactie!

Voor de volgende maand maar even doen dan!!

Groetjes
Laura
Reputatie 5
Badge +11
Hi cruzctrl,

Ik zie dat je 't al gedaan hebt, super! 😃
Hoe groot is XXL eigenlijk? Zie ik niet staan.
Gewoon benieuwd hoor want ik bel nooit zoveel.. :D
Hoi raytje.

Special delivery for you.
Goed kijken bij de pijl.🆒
Vaag, bij mij staat er enkel XXL en geen min/sims + aantallen.

Edit: Zie plaatje

http://i58.tinypic.com/t4wyti.png
Even uitloggen en dan kijken wat er staat. :) pc...!
log altijd uit.. cookies zijn ook pas gewist.. 
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Raytje en Friesian,

Dank voor jullie natuurlijke nieuwsgierigheid.:D Dit moet worden aangepast.

Het klopt wat jullie zien. Friesian zit namelijk in het bestelproces. Hier zie je wat de XXL bundel inhoudt. Echter zie je dit als je bent ingelogd op Mijn Simyo. Waar Raytje aan het kijken was.

Ik heb dit doorgegeven, zodat ze dit mee kunnen nemen in het nieuwe design van Mijn Simyo:)
Dank voor de duidelijkheid. Niet dat ik interesse heb in de XXL bundel, bel bij lange na niet zoveel, maar vroeg me enkel af waarom je (ik) dat niet zag op m'n MijnSimyo pagina. Helder nu 🙂
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Raytje,

Jij ook bedankt, nu kunnen wij het meenemen 😮 Ik denk dat het trouwens altijd goed is om nieuwsgierig te zijn. Zo leren we altijd bij 😉
Zo help je elkaar toch? :D

Ik denk overigens dat ik een perfecte combi van minuten en data bundels heb gezien mijn verbruik. Heb altijd graag iets van reserve voor nood zeg maar 🙂

Ik denk overigens dat ik een perfecte combi van minuten en data bundels heb gezien mijn verbruik. Heb altijd graag iets van reserve voor nood zeg maar :)

XXXL verstandig.:D
Met een volle schuur moet je zuinig zijn.
Is de schuur leeg.
Ben je te laat.:rolleyes:
Reputatie 3
Badge +7
Beter iets te veel ruimte in je bundel, dan een bundel in de ruimte;)
Huh?
Is er een verschil tussen de oude XXL bundel van €27 en die nieuwe van €15 euro?

(ja, ik heb al heel lang een XXL bundel..)

En als er géén verschil is behalve de prijs, waarom wordt dat dan niet automagisch aangepast?

"Baas in eigen bundel" vind ik dan wel een heel mager antwoord.....
... overigens ben ik nu wel heel erg benieuwd hoe lang en hoeveel ik teveel betaald heb..

TS is van €17,50 naar €15,00 gegaan... Zoals gezegd zit ik dus nog op €27,00

(z e v e n e n t w i n t i g)
Reputatie 5
Badge +11
Hoi snowjunk,

Qua bundelgrootte is er geen verschil in de oude en nieuwe XXL bundel: 1250 minuten.

Op 3 december 2014 zijn we gestart de XXL bundel voor €15 (jaar) en €16 (maand) aan te bieden. We hebben die dag ook ál onze klanten een mailtje gestuurd om ze dit te vertellen.
Waarom hebben we alle klanten een mailtje gestuurd en niet pro-actief alle bundels aangepast? Dat mag niet. Jij hebt een bepaalde prijs afgesproken en die mogen we niet zomaar eenzijdig aanpassen.
Hadden we je nou meer minuten willen geven voor hetzelfde geld, dan mocht dat weer wel.
In je gegevens zie ik dat je inmiddels je XXL bundel al naar de nieuwe prijs hebt aangepast, helemaal top! Dit gaat op 1 mei in.


PS: ik heb de hoofdletters in je reactie hierboven vervangende door kleine letters. Overmatig gebruik van hoofdletters wordt vaak ervaren als schreeuwerig.

Reageer