Na jaren fijne service en goede woorden te hebben gesproken over uw bedrijf loop ik nu voor het eerst tegen een situatie aan waar ik zeer ontevreden over ben.
Ik ben momenteel bezig met een verhuizing van mijn nummer naar KPN. Niet omdat ik het bij jullie niet fijn vind, maar vanwege een werk technisch verhaal. Hierbij is het nodig mijn nummer mee te nemen daar naartoe gezien deze bekend is op de juiste plekken.
Het probleem zit hem in de opzegging. Onlangs heb ik mijn abonnement bij jullie verlengd, en nu blijkt dat dit niet gewoon maandelijks verlengd word zoals je zou verwachten, maar meteen jaarlijks. Iets waarvan ik niet op de hoogte was ten tijde van de verlenging en ik verder ook hoogst onnodig vind voor een sim only abonnement.
Bij de aanvraag van de verhuizing word nu dan ook vermeld dat mijn nummer niet overgezet kan worden gezien deze nog aan een abonnement vast zit. Hier ben ik het uiteraard niet mee eens. Ik heb hierop dan ook gebeld met de servicedesk in de hoop dit direct op te lossen. Helaas bleek het zo dat de servicedesk mij hier niet verder mee kon helpen gezien ze de bevoegdheid niet hebben een abonnement op te zeggen, iets wat ik in zijn beredenering kan begrijpen. Er werd dan ook gesteld dat ik mijn abonnement kon afkopen voor zoveel honderd, iets wat natuurlijk belachelijk is gezien ik geen toestel aan het afbetalen ben en alleen gebruik maak van minuten en mb's.
Nu ben ik dus hier. Ik zou dit graag opgelost willen hebben. Want ik voel mij momenteel lichtelijk belazerd met deze verlenging en zou deze dan ook per einde februari (een maand opzeg) willen opzeggen.
Graag hoor ik van u.
Met vriendelijke groet,
Matthijs
Beste antwoord door Samantha
Bekijk originele reactie