.

Beantwoord

Ik wilde het abonnement wijzigen naar een internetbundel van 2000 MB. Dit is niet gelukt. Kan dit worden opgelost?

  • 8 May 2017
  • 2 reacties
  • 134 Bekeken

Badge
Hallo,

Mijn Dochter heeft sinds kort ook een abonement van simyo, nu kreeg zij de mogelijkheid om haar internetbundel van 1000 MB a 13euro naar 2000 MB a 13 euro te zetten. Dit heeft ze ook gedaan en daarna kreeg ze op 21-4-2017 als bevestiging de volgende mail waar het volgende in stond..

"Voor je abonnement met telefoonnummer 06.......... is je bundel gewijzigd van Internetbundel 1000 naar Internetbundel 1000. Je nieuwe bundel Internetbundel 1000 gaat per 1-5-2017 in."

Nu heb ik een teleurgestelde dochter in huis, die heel blij was dat ze haar bundel kon opwaarderen naar 2000 MB voor het zelfde geld en nu niet haar 2000 MB heeft gekregen.

Ik hoop dat u ons kunt helpen om dit alsnog op te lossen.

Vriendelijke groet,

Dhr.G.Vermeul
icon

Beste antwoord door Samantha 9 May 2017, 09:48

Bekijk originele reactie

2 reacties

2000 MB voor 13 euro bestaat helemaal niet. Zelfs voor nieuwe klanten is het minder. Is de 13 euro niet het totaal bedrag? Dus incl. de bel / sms bundel?

Ik vermoed dat uw dochter een bel/sms bundel heeft van 100 minuten. In combinatie met die 2000 MB zou je dan uitkomen op 13 euro. Ze kan voor volgende maand weer een aanpassing doen, ik denk dat het nu verkeerd is gegaan.
Badge +7
Hoi Gert1968,

Welkom op het Simyo forum :)

Ik kan het me voorstellen dat je dochter teleurgesteld is dat ze nu geen internetbundel van 2000 MB heeft. Ik zie dat je dochter een jaar abonnement heeft. Bij een jaarabonnement betaal je € 10,00 voor de internetbundel van 2000 MB. Ze heeft nu een belbundel van 100 minuten voor € 5,00. Samen komt ze hierdoor uit op € 15,00 per maand voor een belbundel van 100 minuten en een internetbundel voor 2000 MB. De prijs van € 13,00 voor deze bundels, is nog niet voor haar beschikbaar. Waar heb je dit gezien?

De prijs van € 13,00 voor een belbundel van 100 minuten en een internetbundel van 1000 MB is wel voor haar beschikbaar. Is het mogelijk dat hierbij een vergissing is ontstaan?

Als ze toch graag een internetbundel van 2000 MB heeft, kan ze deze maand nog haar bundels aanpassen op Mijn Simyo. Deze wijziging gaat dan per 1 juni in. Vanaf 1 juni betaalt ze dan € 15,00 voor haar belbundel van 100 minuten en internetbundel van 2000 MB. Als ze straks 9 maanden klant bij ons is, komt ze in aanmerking om met een jaar te verlengen tegen goedkopere bundelprijzen. Zodra ze verlengt, betaalt ze wel € 13,00 voor een internetbundel van 2000 MB en 100 belminuten per maand.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

@Ray, heel erg bedankt voor het meedenken 🙂

Reageer