.

Beantwoord

Wil graag een nieuw nummer & nieuwe simkaart, moet ik dan mijn abonnement opzeggen?

  • 14 August 2014
  • 3 reacties
  • 514 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik wilde graag van u weten, als ik nu mijn abonement nu opzeg loopt hij dan in september ook nog door?
Ik wil graag een nieuw nummer en heb een nano-sim nodig. Of zou ik ook het zelfde abonement houden en alleen me nummer wijzigen ?

vriendelijke groet,

Daphne Koedood
icon

Beste antwoord door Kim 15 August 2014, 15:14

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi sweetiiixx, welkom op het forum van Simyo!

Wanneer je graag een nieuw nummer en een nano-simkaart wil, hoef je niet je abonnement op te zeggen :)

Een nieuw nummer kan ik voor je regelen, wel brengen we daarvoor €5 administratiekosten in rekening. Ik hoor graag van je of je hiermee akkoord gaat.

Daarnaast, de nano simkaart kan je zelf aanvragen, door via Mijn Simyo onder het tabblad "Mijn instellingen & simkaart" een vervangende simkaart te bestellen. Dit kost eenmalig €5. De simkaart heb je dan met twee werkdagen in huis :)

Heb ik hiermee je vragen beantwoord?
Badge
hallo,

ja je hebt mijn vraag helemaal beantwoord maar ik wacht toch nog maar even met een nieuw nummer. 
ik heb mijn nano simkaart al besteld en moet hem morgen als het goed is in huis hebben, maar toch bedankt voor alle moeite :)

gr. Daphne
Reputatie 4
Badge +10
Hoi sweetiiix,

Fijn dat je het laat weten 🙂 Mooi dat je vraag helemaal beantwoord is.

Mocht je toch een nieuw nummer willen aanvragen, dan weet je ons te vinden 😉

Reageer