.

Beantwoord

Wijziging internetbundel, dubbele bevestiging ontvangen...

  • 1 May 2014
  • 6 reacties
  • 416 Bekeken

Ik heb mijn internetbundel gewijzigd van 500mb naar 200mb. Nu heb ik 2 bevestigingsmails van jullie ontvangen, 1 voor 500mb, 1 voor 200mb. Het moet 200mb zijn, ik zie dit helaas niet op mijn simyo, hier staat nog 500mb
icon

Beste antwoord door Tiury 8 May 2014, 13:21

Bekijk originele reactie

6 reacties

Badge
Als je het nu hebt gewijzigd, dan gaat de wijziging pas in vanaf Juni. Is dat ook de bedoeling? 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi H.Luijten,

Er lijkt inderdaad iets vreemds aan de hand te zijn 😞 Ik zal je eerst antwoord op je vraag geven.

Ik zie dat je nu de 200 belbundel hebt en de 500 MB bundel. Als je de 200 MB bundel wil, zul je die moeten wijzigen op Mijn Simyo. Op 01-06-2014 gaat deze dan in.

Het is vreemd dat je 2 e-mails hebt ontvangen. Het lijkt niet helemaal goed te staan in ons systeem. Ik heb een mail gestuurd naar onze IT-afdeling om ernaar te laten kijken. Ik raad je dus aan om even te wachten met het wijzigen van je bundel (als je dat wil).

Als ik antwoord heb, laat ik je dat in dit topic weten :)

@ Johndoe, bedankt voor het meedenken! 😃
Reputatie 2
Badge +6
Ik heb mijn internetbundel gewijzigd van 500mb naar 200mb. Nu heb ik 2 bevestigingsmails van jullie ontvangen, 1 voor 500mb, 1 voor 200mb. Het moet 200mb zijn, ik zie dit helaas niet op mijn simyo, hier staat nog 500mb

Hoi H.Luijten,

Ik heb bericht terug van onze IT-afdeling. Zij geven aan dat alles wel goed staat. Je hebt per ongelijk een verkeerde, extra e-mail gekregen. Je hebt nu dus de 200 belminuten en 500 MB bundels 🙂
Het gaat helaas niet goed, heb nu een mail gekregen dat mijn beide internetbundels zijn opgezegd. Daarnaast wil ik een internetbundel van 200mb, zoals ik heb aangegeven.
Ik wil dus graag 200 belminuten en 200mb internet
Reputatie 6
Badge +10
Hoi H.Luijten,

Ik kan zien dat je gisteren om 13:28 een bundelwijziging hebt gedaan via Mijn Simyo. Je hebt je 500 MB bundel naar 200 MB aangepast. Dus per 01-06 heb je gewoon de bundels zoals je ze wil hebben 🙂

De mail die je gister hebt gekregen is vrij verwarrend geweest is dit geval. Deze mail was eigenlijk bedoelt voor de bundelwijziging van de maand mei, alleen heb je deze een week te laat ontvangen :s

Dus je bundels staan nu goed voor de volgende maand. Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Reageer