.

Vraag

wijziging bundel

  • 2 July 2012
  • 7 reacties
  • 627 Bekeken

Badge +1
Hallo,
Heb ik mijn bundel gewijzigt word hij niet door gevoerd moet ik vanaf nu gewoon betalen als ik mijn verbruik bekijk. Ik heb een bundel van internet 500 mb en geregeld bellen. Maar 3 keer gebruik van gemaakt deze maand dus 2 dagen en ik moet nu betalen dit klopt niet. Vorige maand moest ik ook al betalen aan het begin van de maand terwijl mijn internet bendel niet eens op was. Dit word nu wel te gek zo. Het moet wel leuk blijven niet dat ik straks aan het eind van de maand veel meer moet betalen terwijl ik nog bel en internet tegoed over heb. Ik had ook een app maar die werkt ook niet meer omdat ze zeggen dat ik prepiad ben en dat ben ik niet.
Graag een uitleg hier van.

7 reacties

Badge +1
Nu staat me bel en sms regel matig bij mijn verbruik maar mijn internet 500mb nog niet erg vreemd. Ik hoop wel dat het geld wat er nu bij mijn verbruik staat bij 10 euro wel word gecrediteerd ik heb er wel voor betaald vanaf 1 juli dus een hele maand. Dat het pas later in gaat kan ik niks aan doen. Voor de zekerheid mijn mobiel internet maar even uit gezet anders loopt dat heel hoog op. En ik hoop dat ik vandaag wel antwoord krijg.
MVG,
Denise Timmers
Idem zelfde probleem.

Gister klantenservice gebeld, werd een beetje afgestoffeerd.

Het bleek dat ik midden juni de internetbundel had opgezegd, terwijl ik geen bevestigingsemail heb gekregen.

Op 1 juli stond de bundel er nog steeds bij, dus vrolijk met internet doorgegaan. Keek ik de volgende dag bij de kosten,
worden de internetkosten gewoon doorberekend.

Reactie van de klantenservice: We hebben storing vandaar dat je niet .kunt zien dat het veranderd is, je moet de internetkosten zelf betalen wij kunnen niks voor je betekenen nu

Erg teleurstellend de klantenservice
Badge +1
Dat is raar dat je zo word afgestoft door ze. Ik hebeerst na gevraagd hoe het zat voor dat ik ging wijzigen. Maar niks gehoord over een bevestiging maar die heb ik dus wel gehad. En bij mijn verbruik stond ook dat ik per 1-7 zou wisselen van bundel en dat de oude bundel op 30-6 zou eindigen.

Als ik niks gecrediteerd krijg zou dat heel raar zijn. Nou staat mijn internetbundel regelmatig nog steeds niet bij mijn verbruik dus ik gebruik het nog maar even niet maar ik hoor ook niks van de klantenservice. Alleen een mail dat de internetbundel regelmatig is aangeschaft (gisterenavond 20:00) maar niet bij het verbruik. Maar misschien komt dat dan door die storing die ze hebben.
Badge +1
Alles werkt zoals het hoord gelukkig en is goed gezet. Dank daarvoor. Maar ik mis alleen nog bij mijn overzicht hoeveel mb ik nog heb. De geregeld 500MB. Die staat er nog niet tussen. Er staat nog steeds de vorige internetbundel basis 200mMB en de sms bundel. Die zijn allebei beeindigt. Kan dit aangepast worden? Is wel makkelijk dat je kan zien hoeveel MB je nog hebt.
Reputatie 5
Badge +10
Beste Simyo gebruikers,

We hebben eerder deze week problemen gehad met ons systeem. Dit had gevolgen voor de juiste weergave en verwerken van de bundels en het verbruik. Het probleem is inmiddels opgelost. De eerder berekende verbruikskosten zijn herberekend en gecorrigeerd. Dit is nu ook terug te zien in ons systeem en je persoonlijke pagina. Onze excuses voor het ongemak.

@Deniset,

De weergave van de resterende mb's zou ook opgelost moeten zijn. Kan je dit controleren?

Groetjes,

Alex
Badge +1
Hoi Alex,

Helaas ik kan het nog niet zien.
Groetjes,
Denise
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Deniset,

Ik heb doorgegeven aan de betreffende afdeling. Er wordt aan gewerkt. Mocht je ondertussen een vraag hebben over je internet bundel, kun je mij of 1 van de moderators een privé bericht sturen.

Groetjes,

Alex

Reageer