.

Beantwoord

wijziging bundel 1250 min 1000 MB internet bundel.

  • 21 January 2013
  • 7 reacties
  • 537 Bekeken

Badge
bij het wijzigen naar een nieuwe belbundel van 700 naar 1250,
vervalt dan ook je huidige internet bundel ? van 1000 mb,

of blijft dat ongewijzigd ? want dat is niet duidelijk. ik kan dat nergens duidelijk terug vinden
dat was vorig jaar overzichterlijker.

groetjes Martin
icon

Beste antwoord door Alex 23 January 2013, 14:09

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum ipenburg,

Bij het wijzigen van je belbundel zal niet ook automatisch de internet bundel wijzigen. De internet bundel blijft dus gewoon hetzelfde.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi Alex

Bedankt  ! voor de duidelijke uitleg.

Vriendelijke Groet Martin

Welkom op het forum ipenburg,

Bij het wijzigen van je belbundel zal niet ook automatisch de internet bundel wijzigen. De internet bundel blijft dus gewoon hetzelfde.

Groetjes,

Alex
Badge
maar ik vind het toch enigszins misleidend, door wat ik te zien krijg in de volgende bijgeleverde afbeelding
want hierdoor ga ik denken dat ik een nieuw internet abonnement   moet afsluiten

want hij staat er niet meer naast. in de nieuwe rubriek.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C3F4RGJO.jpg

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-C3F4RGJO.jpg
Badge
ik zou dan zorgen dat het er zo uit ziet,
want ik was echt geneigd om een nieuwe af te sluiten omdat hij er niet meer bij staat.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OWHRV8WI.jpg
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ipenburg,

Bedankt voor je duidelijke voorbeeld. Ik snap je punt wel, maar je hebt kans dat klanten dan denken dat het om een 'nieuwe' internet bundel gaat. En de internet bundel is niet vernieuwd. We communiceren juist overal dat je je bel/sms of databundel kunt wijzigen. Binnenkort zal de nieuwe website worden gelanceerd. Wellicht dat er ook aanpassingen hebben plaats gevonden op 'Mijn Simyo.

Groetjes,

Alex
Badge
hoi Alex,
ik heb het er met 3 mensen overgehad en ze laten opschrijven wat zij dachten
ze waren unaniem dat ze dachten dat er geen internet bundel meer bij zat.

ik ben het dus niet geheel met die mening eens.

ik hoop dat het word verduidelijkt. op de nieuwe website, :)

groetjes en bedankt tot zover.

Martin

QUOTE]Hoi ipenburg,

Bedankt voor je duidelijke voorbeeld. Ik snap je punt wel, maar je hebt kans dat klanten dan denken dat het om een 'nieuwe' internet bundel gaat. En de internet bundel is niet vernieuwd. We communiceren juist overal dat je je bel/sms of databundel kunt wijzigen. Binnenkort zal de nieuwe website worden gelanceerd. Wellicht dat er ook aanpassingen hebben plaats gevonden op 'Mijn Simyo.

Groetjes,

Alex
[/quote]
Reputatie 5
Badge +10
Hoi ipenburg,

Zodra de nieuwe website online staat, zullen we klanten om hun feedback vragen. Met de feedback kunnen we vervolgens weer aan de slag.

Groetjes,

Alex

Reageer