.

Beantwoord

Wijzigen abonnement

  • 27 September 2012
  • 12 reacties
  • 1294 Bekeken

Badge
Ik heb vandaag een paar keer geprobeerd mijn abonnement te wijzigen van maand naar jaar. Dat blijkt echter niet te lukken. Nadat ik de schermen heb doorlopen volgt geen enkele bevestiging, en alles blijft ongewijzigd. Ik heb dit zowel in Internet Explorer als Firefox geprobeerd.
Overigens lijk ik de internetbundel helemaal niet van maand- naar jaarcontract te kunnen wijzigen (alle opties behorende bij een jaarabonnement zijn hier uitgegrijsd).
icon

Beste antwoord door Alex 1 October 2012, 09:28

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Ik overweeg ook tzt over te stappen naar de nieuwe jaar abonnementen van een 'oud' geregeld abonnementen. Ik wacht even de reactie af op dit topic van Simyo.
Badge +2
Beste Gerrit56,

Bedankt voor het aangeven dat er problemen zijn met de site. Wij zullen dit zo snel mogelijk laten uitzoeken door onze IT afdeling. Helaas zijn zij pas maandag weer aanwezig. Zodra ik een terugkoppeling heb zal ik je via dit topic op de hoogte houden. Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Arie
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Gerrit56 en pacorob,

We hebben het hier even getest. Het zou in ieder geval moeten werken. Als je bent ingelogd, kun je kiezen voor bundels aanpassen. Vervolgens kun je kiezen uit een 1 van de belbundels met een jaarabonnement. Je zal dan een pop up zien met een uitleg. Daarna zal je het contract te zien krijgen welke je moet bevestigen. Kunnen jullie aangeven of het is gelukt?

Groetjes,

Alex
Badge
Het wijzigen van de belbundel lijkt wel gelukt te zijn, al ontvang ik geen bevestigings-email o.i.d. Het wijzigen van het mobiel internet lukt niet (alle opties bij een jaarabonnement blijven uitgegrijsd staan, en zijn niet aanklikbaar).
Badge
Ik zou ook willen wijzigen.. maar de jaarabonnementen bij internet staan grijs. De rest is wel aan te klikken.
Badge
Ik heb nog steeds geen bevestiging dat mijn abonnement gewijzigd is. Ik ga ervan uit dat het wel niet gelukt zal zijn (als het wel gelukt zou zijn zou ik toch in ieder geval wel een emailtje hebben gekregen met mijn nieuwe gegevens?).

Aanpassen van het internetabonnement kan sowieso nog steeds niet op de site.

Ik geef het nu maar op.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Patricia79,

Lukt het wel om alleen de belbundel te kiezen? Het kan kloppen dat het e.e.a. niet lukt door de internet bundel. Daarom wil ik je vragen om alleen de belbundel te kiezen. Je huidige internet bundel blijft gewoon actief. Mocht je dit hebben gedaan, kan je me dan een privé bericht sturen. Dan kunnen we samen de internet bundel toevoeging oplossen.

@Gerrit. Ik heb je een privé bericht gestuurd.

Groetjes,

Alex
Badge +1
hallo heb 2 klanten aangebracht. alleen is dat niet goed doorgekomen blijkt. heb namelijk niets vernomen.

kan ik een prive bericht sturen met de 06 nummers zodat u dat kan controleren?
Badge +6
hallo heb 2 klanten aangebracht. alleen is dat niet goed doorgekomen blijkt. heb namelijk niets vernomen.

kan ik een prive bericht sturen met de 06 nummers zodat u dat kan controleren?


Hoi Gazalo,

Kan je mij in een privé bericht voorzien van de postcode & huisnummer van de klant.
Mochten ze al een welkomst e-mail hebben gehad van Simyo dan ook graag de telefoonnummers die zij van Simyo hebben gekregen.
Wanneer ik het bericht heb ontvangen dan zal ik dit gaan bekijken voor je.
Badge +6
Hoi Gazalo,

Ik zie 2 bestellingen op het huisnummer en postcode dat je mij hebt gestuurd. 1 van 28 mei en 1 van 29 mei.
Beide simkaarten zijn geactiveerd.
Beste Alex,

Ik heb nu ook een maand abonnenment en wil graag naar jaar, ik kan wel wisselen, jaar word dan oranje en maand grijs.
Maar ik kan dan niet onderaan klikken op abonnement wijzigen dit blijft gewoon grijs.

Groet Wilco
Badge +6
Beste Alex,

Ik heb nu ook een maand abonnenment en wil graag naar jaar, ik kan wel wisselen, jaar word dan oranje en maand grijs.
Maar ik kan dan niet onderaan klikken op abonnement wijzigen dit blijft gewoon grijs.

Groet Wilco


Hoi Wilco1987,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat je gister je bundel hebt gewijzigd naar Simyo 100. Is deze wijziging correct?

Reageer