.

Beantwoord

wijzigen abbonement


Badge
Hallo, volgens mijn gegevens heb ik een simyo geregeld met 250 bel/sms minuten en data van 1024 mb, met het afsluiten van deze vorm op 12 september 2011 heb ik 3€ korting op het bellen/sms en en 5€ op de data internet en dit loopt af 12 september.
mijn data verbruik is minimaal, en wanneer ik iets groots moet downloaden doe ik dit meestal thuis en dan met wifi, wanneer kan ik het beste de datalimite omzetten naar bv 500mb en hoe doe ik dat zodat dit vloeiend in elkaar overloopt.

alvast bedankt voor de reactie

groet

Pieter
icon

Beste antwoord door Alex 26 June 2012, 14:59

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste cameltoe57,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt de internetbundel wijzigen via de persoonlijke pagina op www.simyo.nl. Je dient in dit geval eerst de huidige internetbundel op te zeggen per 1 juli via het tabblad Overzicht. Vervolgens kun je op 1 juli aangeven welke internetbundel je wenst toe te voegen.

Edit: Als je nu een bundel wijziging doorgeeft, ontvang je de korting die op dat moment op de website staat. Als bestaande klant krijg je dus ook korting.

Groetjes,

Manisha
Reputatie 5
Badge +10
Hoi cameltoe57,

Even een kleine correctie. Als bestaande klant maak je dus ook gebruik van de korting op de internet bundel.

Groetjes,

Alex
Badge
Hoi cameltoe57,

Even een kleine correctie. Als bestaande klant maak je dus ook gebruik van de korting op de internet bundel.

Groetjes,

Alex


Hoi Alex en Manisha, sorry voor de errug late reactie maar werk lange dagen:(
even een opsomming en ik kan er naast zitten.....heb nu een 1 gig data bundel voor ik dacht 6,99 met korting van ik dacht 6 € dit loopt tot 12 september dat bel gebeuren is wel oke zo,
afgelopen 09 juli is mijn phone gecrasht en de 12e juli weer tot leven gewekt alleen heb ik zoveel moeten downloaden zonder wifi in de buurt dus dit is zeg maar de eerste maand dat ik zoveel mb's heb verbruikt, heb nu nog 698 mb, whatsappen en een beetje surfen zal niet zoveel kosten, maar ik kan niet vinden op de site waar ik de databundel kan opzeggen en weer databundel nemen wat ik wel zie is dat wanneer ik een databundel neem van 1 gig dit maar 4,99€ kost dus dat wil ik wel omzetten, omdat ik goed bereik heb en weinig abb kosten momenteel zoiets van 11,50€ per maand en das in mijn situatie errug welkom

alvast bedankt voor jullie reactie en uitleg van hoe en wat:D

groet

cameltoe57
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex en Manisha, sorry voor de errug late reactie maar werk lange dagen:(
even een opsomming en ik kan er naast zitten.....heb nu een 1 gig data bundel voor ik dacht 6,99 met korting van ik dacht 6 € dit loopt tot 12 september dat bel gebeuren is wel oke zo,
afgelopen 09 juli is mijn phone gecrasht en de 12e juli weer tot leven gewekt alleen heb ik zoveel moeten downloaden zonder wifi in de buurt dus dit is zeg maar de eerste maand dat ik zoveel mb's heb verbruikt, heb nu nog 698 mb, whatsappen en een beetje surfen zal niet zoveel kosten, maar ik kan niet vinden op de site waar ik de databundel kan opzeggen en weer databundel nemen wat ik wel zie is dat wanneer ik een databundel neem van 1 gig dit maar 4,99€ kost dus dat wil ik wel omzetten, omdat ik goed bereik heb en weinig abb kosten momenteel zoiets van 11,50€ per maand en das in mijn situatie errug welkom

alvast bedankt voor jullie reactie en uitleg van hoe en wat:D

groet

cameltoe57


Hoi cameltoe57,

Ik heb je gegevens even bekeken. Je hebt op dit moment een 1Gb internet bundel met een korting van 5 euro per maand. Deze korting verloopt overigens per 12/9/12. Per die datum betaal je de normale prijs van 9,95. Je kunt de internet bundel wijzigen door via het tabblad overzicht op je persoonlijk pagina. We bieden daar nu (incl. korting) een internet bundel van 1Gb aan voor 9,99. Voor jou is het dus niet voordelig om nadat je huidige korting is verlopen te wijzigen naar deze bundel. Je kunt wel wijzigen naar een lagere internet bundel. Een bundel van 500 mb kost 7,99 (zonder korting is de bundel 9,99).

Groetjes,

Alex
Badge
oke bedankt

groet cameltoe57
Badge
Hoi Alex, ik kreeg een mail dat mijn abb zolas die nu is met een jaar verlengd wordt, moet ik hier verder nog wat aan doen of gaat dit automatisch

groet

cameltoe57:p
Badge
ik bedoel zowel het bellen als internet toch

cameltoe57
Reputatie 5
Badge +10
Hoi cameltoe57,

Je hoeft hier verder niets aan te doen. Overigens wordt de korting op de internet bundel niet verlengd.

Groetjes,

Alex
Badge
dit staat er in de e-mail:
Heb je nog geen internetbundel of wil je je bundel verlengen, log dan in op onze website. Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Wij wensen je ook komend jaar veel bel- sms-, en internet plezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team
Reputatie 5
Badge +10
dit staat er in de e-mail:
Heb je nog geen internetbundel of wil je je bundel verlengen, log dan in op onze website. Wanneer je inlogt op Mijn Simyo vind je onze huidige aanbiedingen onder het tabblad 'Bundels aanpassen'. Activeer een bundel naar keuze en je internet weer tegen actieprijzen!

Wij wensen je ook komend jaar veel bel- sms-, en internet plezier!

Met vriendelijke groet,

Het Simyo Team


Klopt. Hiermee wordt bedoeld dat je als bestaande klant ook gebruik kan maken van de huidige acties. Volgens onze gegevens heb jij nog de 'oude' Internet bundel van 1000mb. Deze werd voorheen aangeboden voor 9,95. Je kreeg 50% korting op deze internet bundel. Jij betaalt daarom tot 12/9/12 € 4,95.

Onze nieuwe internet bundels waaruit je kan kiezen zijn incl. korting 200 mb (€ 6,99), 500 mb (€ 7,99), 1000 mb (€ 9,99) en 1500 mb (€ 13,99).

Als je hetzelfde aantal mb's wilt behouden, zou het in jouw geval geen voordeel opleveren.

Groetjes,

Alex

Reageer