.

Beantwoord

Werkt het e-mailadres van de klantenservice nog?

  • 26 April 2016
  • 4 reacties
  • 216 Bekeken

Beste,

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar bovenstaand adres. Maar geen bevestiging of iets in die richting gehad. Werkt dit e-mailadres wel?

Alvast bedankt!

PC
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 26 April 2016, 23:23

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo PC,

Welkom op het Simyo Forum.

Voor het verwerken van e-mails maakt Simyo gebruikt van het support programma Zendesk.
De mail die jij verstuurd wordt direct in Zendesk gezet!

Zendesk is te bereiken op https://support.simyo.nl
Maak even een account aan (Registreren) en pak dan het mail adres waar je ook het mailtje van heb verstuurd.
Als het goed is zie je nadat je daar bent ingelogd uw bestaande aanvragen controleren.
Klik hierop en controleer of je je melding ziet staan.

Zo niet, kan je hem direct bij de Support van Simyo via Zendesk doorgeven!
Je kan ook je vraag hier op het forum posten zodat wij je kunnen helpen.

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Fijne koningsdag!
Helemaal super, ik zie hem staan. Is nog in afwachting voor toewijzing aan agent. Weet ik in ieder geval dat hij is aangekomen

Jij ook een fijne Koningsdag!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo PC123,

Dan staat hij klaar om door een medewerker van Simyo opgepakt te worden.
In Zendesk is dit meestal de status als hij nog niet opgepakt is of als er nog geen eerste reactie is gegeven.

Fijn dat het er in ieder geval instaat.

Mocht je nog vragen hebben over andere dingen ben je van harte welkom hier op het forum.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi PC123,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is goed te begrijpen dat je even twijfelt aan het bestaan van dit mailadres, juist omdat je geen bevestiging hebt gehad. Normaal gesproken krijg je van ons een bericht met daarin een ticketnummer.

Zoals Maikel.twinnie heel mooi heeft uitgelegd, leiden er meerdere wegen naar Rome. Zo heb je kunnen zien dat jouw e-mail netjes bij ons binnen is gekomen en wat de status van deze e-mail is. Ondertussen is jouw bericht door mijn collega opgepakt en beantwoord. Mocht je nog vragen hebben, dan kun je reageren op deze e-mail.

Natuurlijk kun je bij ons ook terecht met je vragen 🙂

@Maikel.twinnie, bedankt voor je duidelijke uitleg :D

Groetjes,
Angela

Reageer