.

Beantwoord

Welke bundels en prijzen bij jaar verlengd extra voordelig?

  • 28 July 2016
  • 5 reacties
  • 193 Bekeken

Mijn huidige jaarcontract is verlopen en ik kom in aanmerking voor verlengen en kan kiezen voor extra voordelig.
Als ik kies voor jaar verlengd extra voordelig is het me niet duidelijk welke bundels en voor welke prijzen ik kan wisselen gedurende de jaar verlenging.

Stel ik start met internetbundel 500MB + 500MB extra voor 6 euro. Als ik gedurende de looptijd een hogere internetbundel wil, bijvoorbeeld 1000MB voor 9 euro. Krijg ik dan ook 1000MB extra of alleen 500MB extra?
En kan ik later weer terug naar 500MB + 500MB extra voor 6 euro?
icon

Beste antwoord door Angela 29 July 2016, 13:03

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hdjong,

Welkom op het Simyo forum.

Goed om te zien dat je jouw contract wilt gaan verlengen.

Bij deze heb ik direct goed nieuws! De gratis MB's behoud je zolang je gebruik maakt van dit type abonnement. Elke maand krijg je dus opnieuw deze gratis MB's. Wil je omhoog of omlaag met je bundel? Dan kan dit! Je krijgt dan de bijbehorende gratis MB's. Bij 1000MB krijg je dus 1000MB gratis en wijzig je weer naar 500MB krijg je weer 500MB gratis. Mooie deal toch :)

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Top, helemaal goed. Dat maakt het zeker interessant om te verlengen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hdjong,

Goed om te zien dat het allemaal duidelijk is 🙂 Natuurlijk hoop ik dat je er uiteindelijk voor kiest om te gaan verlengen. Mocht je nog informatie nodig hebben, laat het dan weten. We staan voor je klaar.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,
Contract is verlengd. Lage prijzen, extra korting en maandelijks bundel kunnen aanpassen zijn sterke punten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hdjong,

Yes! Daar doe ik een drankje op (oké, ik pak een extra bakkie koffie, maar het idee blijft hetzelfde ;)) Heel leuk dat je nog even de moeite hebt genomen om dit te laten weten! Mocht je nog eens vragen hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Veel plezier met je nieuwe contract!

Groetjes,
Angela

Reageer