.

Beantwoord

Wat zijn de mogelijkheden binnen een jaarabonnement?

  • 15 February 2017
  • 9 reacties
  • 228 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Dag Simyo,

Nu ik al een poosje bij jullie zit (na volle tevredenheid) durf ik een jaarabonnement toch wel aan. Enige vraag waar ik niet een 100% duidelijk antwoord op kon vinden: is het correct dat ik binnen mijn jaarabonnement ook nog maandelijks mijn bundel kan wijzigen? En ik dus feitelijk dezelfde flexibiliteit heb, tegen een lager tarief, alleen dat ik iets langer aan Simyo 'vast zit'?

groet!

Luuk
icon

Beste antwoord door franswon 15 February 2017, 14:26

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Montego,

Je hebt gelijk, je kunt maandelijks je bundels naar boven of beneden bijstellen, ook profiteer je van de lagere prijzen.

Omdat je toch al tevreden bent zeg ik: doen!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Montego,

Wat leuk dat je er over nadenkt om een jaarabonnement te nemen. Zoals franswon al zei, je kunt ook bij een jaarabonnement elke maand je bundels wijzigen. Mooi toch?

Heb je hier verder nog vragen over?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Reputatie 1
Badge +1
Dat is best wel awesome. Heb gelijk mijn contract aangemaakt. Bedankt voor het antwoord beide!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Montego,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent bij Simyo :D

Alvast veel plezier met je nieuwe bundels! Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean
Zojuist heb ik een jaarcontract afgesloten voor bellen (en SMSsen). Daarnaast wil ik graag een internetbundel voor 1 maand, dus buiten het jaarcontract, maar dat lijkt niet te kunnen. Moet ik nu voor internet ook een jaarcontract afsluiten? Dat wil ik niet.
@Balen Nee hoor. Internet kun je aanzetten voor een maand en de maand daarna weer uitzetten zolang je dit maar doet voor de eerste van de maand die volgt. Bij Simyo is bellen/smsen de standaard en internet een optie.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Balen.

Welkom terug op het Simyo Forum!

Wat leuk dat je je contract met een jaar hebt verlengd 🙂 Zoals Ray aangeeft, zijn ook je internetbundels maandelijks aan te passen. Momenteel maak je geen gebruik van een internetbundel, dit betekent dat de bundel meteen ingaat als je deze activeert. Als je in mei gebruik wilt maken van de internetbundel, maar in juni niet meer, pas deze dan in mei opnieuw aan. Alle informatie over internetbundels is op deze pagina terug te vinden. Heb je hier verder nog vragen over?

Ray, bedankt voor je antwoord :)

Groetjes,
Niels
Bedankt voor de reactie.
Het verlengen van het contract voor bellen had wel invloed op de mogelijkheid een internetbundel te activeren: als ik dat probeerde kreeg ik de melding dat dat niet mogelijk was, omdat ik een nieuw contract had afgesloten en dat ik moest wachten tot de nieuwe kalendermaand.
Inmiddels is de nieuwe maand ingegaan en heb ik een internetbundel kunnen activeren. Probleem opgelost!
Vriendelijke groet.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Balen,

Ai, ja zo'n verlenging wordt ook gezien als een wijziging van je bundels. Vandaar dat het niet direct mogelijk was om daarna nog een bundel te wijzigen, sorry!

Gelukkig is de nieuwe maand begonnen en kun je gebruik gaan maken van je nieuwe internetbundel! 🙂

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Els

Reageer