.

Vraag

Wat zijn de kosten bij het wijzigen van je Simyo abo?

  • 25 March 2012
  • 4 reacties
  • 919 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 9 reacties
Ik heb momenteel een Simyo Veel bundel met een 500Mb internet bundel. Nu wil ik graag overstappen naar een Simyo Geregeld met een 1000Mb bundel. Als ik dit nu doe (halverwege) de maand worden de kosten dan naar rato in rekening gebracht? Ofwel: heb ik er extra kosten door of houdt het oude abonnement op dat moment op en gaat het nieuwe abonnement dan gelijk in zonder bijkomende of dubbele kosten?

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Je krijgt niet je hele 1000MB direct, dat is zeker. Hoe dat in rekening wordt gebracht weet ik niet zeker.
Aangezien de prijzen van internetbundels erg zijn gestegen (kijk naar de prijs na de kortingsperiode) zou ik wel goed overwegen of je wel je bundel wil wijzigen. Met wat vaker Wi-Fi gebruiken bespaar je al heel wat data
Reputatie 2
Badge +4
Beste MSR,

Welkom op het Simyo forum1
Er worden voor bundelwijzigingen geen (extra) kosten in rekening gebracht.
Als je een bundelwijziging aanvraagt voor de 27ste van de maand op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl wordt deze op de eerste van de volgende maand doorgevoerd. Als je vandaag de wijziging doorgeeft, dan zullen wij op 1 april de wijziging doorvoeren.

Groetjes,

Manisha
Badge
Je krijgt niet je hele 1000MB direct, dat is zeker. Hoe dat in rekening wordt gebracht weet ik niet zeker. Aangezien de prijzen van internetbundels erg zijn gestegen (kijk naar de prijs na de kortingsperiode) zou ik wel goed overwegen of je wel je bundel wil wijzigen. Met wat vaker Wi-Fi gebruiken bespaar je al heel wat data


Ik heb nu 500mb voor 10 euro en ik kan wisselen naar 1000Mb voor 10 euro.....

Overigens maak ik die 500Mb tot nu toe niet op, maar als echte Hollander wil ik natuurlijk wel dit betere aanbod. Je weet maar nooit wat je in de toekomst nodig hebt.
Badge
Beste MSR,

Welkom op het Simyo forum1
Er worden voor bundelwijzigingen geen (extra) kosten in rekening gebracht.
Als je een bundelwijziging aanvraagt voor de 27ste van de maand op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl wordt deze op de eerste van de volgende maand doorgevoerd. Als je vandaag de wijziging doorgeeft, dan zullen wij op 1 april de wijziging doorvoeren.

Groetjes,

Manisha



Bedankt voor dit antwoord. Ik heb net gauw alles gewijzigd (voor de 27e dus) dan kan ik de nieuwe maand weer goed beginnen.

Gr,

MSR

Reageer